امروز باید بدانیم بر سر سفره شهدا نشسته‌ایم باید قدردان باشیم

سرهنگ کردی فرمانده سپاه زرنددر یادواره ۱۲شهیدروح اباد زرند در دبیرستان عترت این روستا گفت: انقلاب اسلامی برگرفته از مكتب عاشوراست و با حماسه ‌آفرينی و شهادت شهدا به بالاترين و اصلی ‌ترين جايگاه خود رسيده است. به گزارش فت فتواز کرمان وهمزمان با ایام فاطمیه ودومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی یادواره […]

سرهنگ کردی فرمانده سپاه زرنددر یادواره ۱۲شهیدروح اباد زرند در دبیرستان عترت این روستا گفت: انقلاب اسلامی برگرفته از مكتب عاشوراست و با حماسه ‌آفرينی و شهادت شهدا به بالاترين و اصلی ‌ترين جايگاه خود رسيده است.

به گزارش فت فتواز کرمان وهمزمان با ایام فاطمیه ودومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی یادواره ۱۲شهید روستای روح آباد زرند به همت مدیر ، معاونان و دانش آموزان دبیرستان دخترانه عترت شهرستان زرند و با حضور خانواده معظم شهدا ، معلمان ودانش آموزان این در سالن اجتماعات  این آموزشگاه برگزار گردید.

در این مراسم سرهنگ اکبرکردی فرمانده سپاه زرند با تسلیت شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) وفرارسیدن دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی وتشکراز حضور خانواده شهداء ومسئولین درمراسم گفت:

شهدا، ایثارگران و خانواده‌های آن ها، حق بزرگی به گردن ما دارند وما در برابر گذشت و فداکاری این بزرگواران مسئول هستیم  و ارائه خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تکریم کسانی است که عزت و افتخار را برای ملت ایران رقم زدند و همواره باید قدردان ایثارگری و جانفشانی شهداباشیم وامروز باید بدانیم بر سر سفره شهدا نشسته‌ایم

فرمانده سپاه زرند: اقتدار امروز کشو را مرهون خون‌های مطهرشهدا دانست و افزود: فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نباید به دست فراموشی سپرده شود. ما نیازمند برگزاری چنین یادواره‌ هایی هستیم تا با حضور در آنها، جسم و روح خود را صیقل دهیم.

سرهنگ کردی در پایان سخنان خود افزود:همه ما خصوصا شما دانش اموزان  مراقب باشیم که دشمنان قصد دارند جوانان را از دین جدا کنند، چون تنها راه دستیابی به اهداف‌شان را همین می‌دانند. دین اگر نباشد غیرت هم در کار نخواهد بود؛ بنابراین باید برای رسیدن به اهداف انقلاب غیرت دینی جوانان را حفظ کنیم ومراقب توطئه دشمن باشیم در ادامه این  مراسم حسین کاظمی ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس ، گفت:  برگزاری یادواره شهدا در راستای مسیر روشنگری زینب کبری (سلام الله علیها)  و تداوم‌بخش کاروان تبلیغاتی اباعبدالله (علیه السلام )  است.

وی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها با بیان اینکه ما از رهگذر برگزاری این یادواره‌ها باید به فکر مسؤولیت خود در قبال شهدا باشیم، افزود: انس با شهیدان، کشور را  در مقابل خطرات بیمه می‌کند و ملتی امنیت و آزادی خواهد داشت و می‌تواند استقلال خود را حفظ کند که از مرگ سرخ نترسد.

کاظمی تصریح کرد: شهیدان در وصیت‌نامه‌ خود، ما را به اطاعت از اسلام و حمایت از ولایت‌فقیه و حفظ حجاب توصیه کرده‌اند و امروز ما باید این توصیه‌ها را نقشه راه خود قرار داده و از شهیدان درس بصیرت بگیریم.

گفتنی است قرائت حدیث شریف کساء قرائت میثاق نامه شهدا، دکلمه و سرود در وصف شهید وشهادت و برپایی نمایشگاه آثار شهدا از دیگر برنامه های این یادواره بود.

                                                                                         خبرنگار :غلامرضا نورالدینی




امروز باید بدانیم بر سر سفره شهدا نشسته‌ایم باید قدردان باشیم

منبع: خــبرگزاری بســیج
? امروز باید بدانیم بر سر سفره شهدا نشسته‌ایم باید قدردان باشیم