امداد رسانی به ۵۷ خودروی گرفتار در برف

فت فتو/کرمان رئیس پلیس راه شمال استان کرمان گفت: با بارش شدید برف در گردنه های کوهستانی سرنشینان ۵۷ وسیله نقلیه در این محورها گرفتار شدند که با تلاش ماموران پلیس راه به آنان امدادرسانی شد و به مسیر خود ادامه دادند. سرهنگ علی رضایی، در تشریح این خبر گفت: از بامداد روز گذشته شاهد […]

فت فتو/کرمان رئیس پلیس راه شمال استان کرمان گفت: با بارش شدید برف در گردنه های کوهستانی سرنشینان ۵۷ وسیله نقلیه در این محورها گرفتار شدند که با تلاش ماموران پلیس راه به آنان امدادرسانی شد و به مسیر خود ادامه دادند.

سرهنگ علی رضایی، در تشریح این خبر گفت: از بامداد روز گذشته شاهد بارش شدید در استان بودیم که این رحمت الهی در گردنه ها و مناطق کوهستانی به صورت برف بود که با موضوعات مختلف ترافیکی همراه شد.

وی افزود: حضور ۱۰۰ درصدی ماموران پلیس راه و استقرار شبانه روزی تیم های خودرویی درگردنه  های برف گیر خانه سرخ در محور “کرمان-سیرجان”، گردنه “کفنوئیه” در محور “کرمان-بافت” و گردنه “سیرچ” در محور “کرمان-شهداد” و حضور و گشت زنی در سایر مسیرهای برف گیر باعث شد تا ماموران تغییرات و شرایط جوی را به صورت لحظه ای رصد کرده و با همکاری سایر تیم های امداد و نجات جاده ای به خصوص راهداری، هلال احمر و اورژانس، امنیت ترافیکی این محورها را برقرار کنند.

رئیس پلیس راه شمال استان بیان کرد: همکاران من با تلاش جهادی از ابتدای بارش برف تا صبح امروز توانستند ترافیک محورهای برفگیر را مدیریت و به ۵۷ خودرو سبک و سنگین گرفتار در برف امدادرسانی کنند.

وی اظهار داشت: در برخی صحنه ها  شاهد بودیم خودروها به علت بارش شدید برف و لغزندگی مسیر به سمت پرتگاه لیز خوردند که با حضور همکاران من و امدادرسانی به موقع، نجات یافته و به مسیر اصلی برگشته و با یدک کردن آنها، جان سرنشینان خودرو را نجات دادند.

به گزارش فت فتو و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضایی گفت: با قاطعیت می توانم بگویم که در ۲۴ ساعت گذشته برای حفظ جان سرنشینان خودروها و برقراری امنیت ترافیکی در محورهای برفگیر هیچ یک از کارکنان پلیس راه شمال استان، لحظه ای چشم روی هم نگذاشته و تا صبح با امدادرسانی، انسداد مسیر ها، یدک کردن خودروها و گشت زنی مداوم در طول مسیر برای شناسایی احتمالی خودروهای گرفتار در برف از هیچ تلاشی دریغ نکردند که جا دارد از تلاش همکارانم صمیمانه قدردانی کنم.

انتهای پیام 




امداد رسانی به ۵۷ خودروی گرفتار در برف

منبع: ایـسنا
? امداد رسانی به ۵۷ خودروی گرفتار در برف