امداد رسانی به سیل زدگان به موقع انجام شده است

سعیدی در واکنش به ادعای مطرح شده از امداد رسانی نکردن در یک کلیپ گفت: امدادرسانی به سیل زدگان روستای قاسم آباد رودبارجنوب به موقع انجام شده است. فت فتو کرمان -مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان ادعای مطرح شده در یک فایل ویدئویی مبنی براینکه هیچ کمکی از سوی دولت به سیل زدگان در روستای […]

سعیدی در واکنش به ادعای مطرح شده از امداد رسانی نکردن در یک کلیپ گفت: امدادرسانی به سیل زدگان روستای قاسم آباد رودبارجنوب به موقع انجام شده است.

فت فتو کرمان -مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان ادعای مطرح شده در یک فایل ویدئویی مبنی براینکه هیچ کمکی از سوی دولت به سیل زدگان در روستای قاسم آباد از زمان وقوع سیل در ۲۸ دی ماه تا۱۲ بهمن (روزضبط تصاویر) نشده است را رد کرد و آنرا کذب محض خواند.

 مجید سعیدی  در تشریح اقدامات انجام شده در روستای قاسم آباد رودبار گفت: در پی بارندگی‌ها و آب گرفتگی در اواخر دی ماه، تعداد ۳۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته و ۱۰۰ تخته پتو به اتفاق شورای روستا توزیع شد که مستندات تصویری آن موجود است.

او می گوید: اقدامات صورت گرفته با وجود مسدود بودن مسیر و پس از سیل انجام شد و راه دسترسی روستا نیز بلافاصله باز شد.

سعیدی گفت:کمتر از یک سال قبل در پی بارندگی‌های اوایل سال ۹۹ نیز تعداد ۳۰ دستگاه چادر نیز در همین منطقه توزیع شده است.

فرماندار رودبار جنوب نیز که تا کنون چندین بازدید از قاسم آباد داشته است با رد ادعای مطرح شده در کلیپ منتشر شده در صفحه اینستاگرامی یک فعال رسانه‌ای تصریح کرد: در روز‌های ابتدایی سیل در قاسم آباد حضور داشته و به تازگی نیز از روستا بازدید و به صورت میدانی به مشکلات اهالی رسیدگی کرده است.

علی پرورش تصریح کرد: با وجود اینکه قبلا به اهالی روستا امداد رسانی شده بود دوباره نیز به آن‌ها کمک رسانی شد.

تصاویر و مستندات ارسالی توسط وحید دادخدایی دهیار روستای قاسم آباد رودبار نیز حکایت از امداد رسانی به این روستا پس از وقوع سیل از سوی نیرو‌های امدادی دارد.

در کلیپی که ۱۲ بهمن از سوی یک فعال رسانه‌ای منتشر شد چند نفر ادعا می‌کنند که تا کنون کمکی به آن‌ها از سوی دولت نشده و تصویربردار این کلیپ، تنها فردی است که سراغ آن‌ها آمده است.

انتهای پیام/ی




امداد رسانی به سیل زدگان به موقع انجام شده است

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? امداد رسانی به سیل زدگان به موقع انجام شده است