امدادگران هلال احمر کرمان جان مرد ۳۷ساله را نجات دادند

کرمان – فت فتو – سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان از امدادرسانی و تلاش سه ساعته نجاتگران این جمعیت برای نجات جان مصدوم آسیب دیده در ارتفاعات روستای گیجوئیه در شهرستان ارزوئیه خبر داد. به گزارش روز سه‌شنبه فت فتو، محمد امیرخانی با اشاره به تماس تلفنی با مرکز مدیریت کنترل […]

کرمان – فت فتو – سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان از امدادرسانی و تلاش سه ساعته نجاتگران این جمعیت برای نجات جان مصدوم آسیب دیده در ارتفاعات روستای گیجوئیه در شهرستان ارزوئیه خبر داد.

به گزارش روز سه‌شنبه فت فتو، محمد امیرخانی با اشاره به تماس تلفنی با مرکز مدیریت کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری جمعیت هلال احمر استان مبنی بر سقوط یک فرد ۳۷ ساله در ارتفاعات روستای گیجوئیه در شهرستان ارزوئیه گفت: بلافاصله نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان ارزوئیه و تیم امدادونجات کوهستان شهرستان بافت به محل حادثه اعزام شدند. 

وی با اشاره به اینکه فرد سقوط کرده در ناحیه دست و پا دچار تروما و شکستگی شده بود، افزود: نجاتگران هلال احمر بعد از سه ساعت تلاش موفق شدند فرد آسیب دیده را از ارتفاع یکهزار و ۵۰۰ متری به دامنه کوه انتقال و به نیروهای فوریت های پزشکی اورژانس تحویل دادند. 

 این مرد ۳۷ ساله جهت تهیه گیاهان دارویی به ارتفاعات کوه های روستای گیجوئیه در شهرستان ارزوئیه عزیمت کرده بود.

ارزوئیه در فاصله ۲۷۰ کیلومتری کرمان قرار دارد.




امدادگران هلال احمر کرمان جان مرد ۳۷ساله را نجات دادند

منبع: ایـرنا
?امدادگران هلال احمر کرمان جان مرد ۳۷ساله را نجات دادند : اخبار استان کرمان – ورزشی