امدادرسانی هوایی و زمینی اورژانس در پی حادثه واژگونی پراید در محور راین_کرمان

نذیر کرمان/کرمان رئیس اورژانس کرمان از واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در محور راین به کرمان و کشته شدن یک دختربچه هشت ساله در این حادثه خبر داد. دکتر سیدمحمد صابری در تشریح این خبر به نذیر کرمان گفت: از این واقعه در ساعت ۸:۳۶ صبح امروز (۱۰ تیر ماه)، مطلع شدیم. او محل دقیق […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس اورژانس کرمان از واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در محور راین به کرمان و کشته شدن یک دختربچه هشت ساله در این حادثه خبر داد.

دکتر سیدمحمد صابری در تشریح این خبر به نذیر کرمان گفت: از این واقعه در ساعت ۸:۳۶ صبح امروز (۱۰ تیر ماه)، مطلع شدیم.

او محل دقیق حادثه را کیلومتر ۵ محور راین به کرمان اعلام کرد و افزود: بلافاصله دو تیم فوریت‌های پزشکی برای امدادرسانی به سرنشینان پراید واژگون شده، اعزام شد.

رئیس اورژانس کرمان با ابراز تاسف از مرگ یک دختر هشت ساله در این حادثه، گفت: این دختر بچه به علت شدت جراحات در دم جان باخته بود.

او جنسیت چهار مصدوم این حادثه را زن اعلام کرد و افزود: همه زخمی‌ها در رده سنی ۱۷ تا ۴۱ ساله هستند.

صابری بیان کرد: به جهت تسریع در اقدامات درمانی تکمیلی، اورژانس هوایی به راین اعزام و دو نفر از مصدومان این حادثه را به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل کرد.

او ادامه داد: دو زخمی دیگر حادثه نیز برای دریافت اقدامات درمانی مناسب توسط تیم فوریت‌های پزشکی به صورت زمینی به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شدند.

رئیس اورژانس کرمان اظهار کرد: حال عمومی مصدومان حادثه پایدار گزارش شده است.

انتهای پیام




امدادرسانی هوایی و زمینی اورژانس در پی حادثه واژگونی پراید در محور راین_کرمان

منبع: ایـسنا
? امدادرسانی هوایی و زمینی اورژانس در پی حادثه واژگونی پراید در محور راین_کرمان