امدادرسانی ماموران پلیس به راننده در راه مانده

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان گفت: ماموران تیم گشت پلیس راه استان به راننده یک دستگاه وانت عبوری از محور”ماهان–بم”امداد رسانی کردند. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری« نذیر کرمان» به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ علی رضایی گفت: ماموران تیم گشت پلیس راه استان هنگام گشت‌زنی شبانه در محور”ماهان-بم”متوجه توقف طولانی مدت یک […]

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان گفت: ماموران تیم گشت پلیس راه استان به راننده یک دستگاه وانت عبوری از محور”ماهان–بم”امداد رسانی کردند.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری« نذیر کرمان» به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ علی رضایی گفت: ماموران تیم گشت پلیس راه استان هنگام گشت‌زنی شبانه در محور”ماهان-بم”متوجه توقف طولانی مدت یک دستگاه وانت در این محور پر تردد شدند.

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان افزود: ماموران با توقف کنار این خودرو و بررسی موضوع متوجه شدند راننده این وانت حامل بار به علت ترکیدگی لاستیک و به همراه نداشتن ابزارآلات یدکی مناسب ساعت‌ها در این محور معطل مانده است.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه به کمک ماموران این خودرو به حاشیه بی‌خطر جاده منتقل و پس از تعویض لاستیک مجددا راهی ادامه مسیر شد و جا دارد از این‌گونه اقدامات که در اکثر ماموریت‌های همکاران پلیس راه تکرار می‌شوند قدردانی کنیم.

انتهای خبر/ تاج الدینی
 




امدادرسانی ماموران پلیس به راننده در راه مانده

منبع:آرمـان
? امدادرسانی ماموران پلیس به راننده در راه مانده