امدادرسانی به ۱۰۰۰ نفر در حوادث هفته گذشته استان کرمان

فت فتو/کرمان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به وقوع ۴۴ حادثه در هفته گذشته گفت: ۱۰۶۹ نفر در این سوانح توسط نجاتگران هلال احمر امدادرسانی شدند. رضا فلاح امروز اول بهمن ماه با اشاره به وقوع ۴۴ حادثه در هفته گذشته در استان کرمان بیان کرد: ۱۱۸۳ نفر در این سوانح دچار […]

فت فتو/کرمان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به وقوع ۴۴ حادثه در هفته گذشته گفت: ۱۰۶۹ نفر در این سوانح توسط نجاتگران هلال احمر امدادرسانی شدند.

رضا فلاح امروز اول بهمن ماه با اشاره به وقوع ۴۴ حادثه در هفته گذشته در استان کرمان بیان کرد: ۱۱۸۳ نفر در این سوانح دچار حادثه شدند.

وی با اشاره به امدادرسانی امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر به ۱۰۶۹ نفر افزود: در هفته گذشته ۲۱ حادثه جاده ای رخ داده که بیشترین نوع حادثه است.

فلاح با اشاره به رهاسازی ۱۱ آسیب دیده توسط نیروهای عملیاتی در حوادث گوناگون بیان کرد: متاسفانه چهار نفر در این حوادث جان خود را از دست دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اینکه امدادگران و نجاتگران این جمعیت در هفته گذشته ۵۲ نفر را اسکان اضطراری داده اند، خاطرنشان کرد: در این عملیات های امدادونجات ۱۸۰ نجاتگر و امدادگر در قالب ۵۱ تیم عملیاتی به حادثه دیدگان، امدادرسانی کردند.

انتهای پیام




امدادرسانی به ۱۰۰۰ نفر در حوادث هفته گذشته استان کرمان

منبع: ایـسنا
? امدادرسانی به ۱۰۰۰ نفر در حوادث هفته گذشته استان کرمان