امام رضا منبع محبت و رحمت الهی است

امام جمعه کهنوج گفت: امام رضا (ع) منبع محبت و مظهر رحمت خدای متعال است حجت الاسلام احمد نجنو در گفتگو با سرویس فرهنگی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ در خصوص حضوربارگاه امامین(ع) در بین مردم جامعه  با استناد به ایه شریفه «مَنْ سَبَقَتْ رَحْمَتُهُ غَضَبَهُ» گفت: امام رضا(ع)  مظهر رحمت خدای متعال است. امام جمعه […]

امام جمعه کهنوج گفت: امام رضا (ع) منبع محبت و مظهر رحمت خدای متعال است

حجت الاسلام احمد نجنو در گفتگو با سرویس فرهنگی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ در خصوص حضوربارگاه امامین(ع) در بین مردم جامعه  با استناد به ایه شریفه «مَنْ سَبَقَتْ رَحْمَتُهُ غَضَبَهُ» گفت: امام رضا(ع)  مظهر رحمت خدای متعال است.

امام جمعه کهنوج اضافه کرد: همه امامان لطف دارند اما لطف حضرت رضا علیه‌السلام محسوس است، رأفت حضرت امام رضا(ع) ظاهر است.
 

 امام جمعه کهنوج با تاکید بر رحمت واسعه‌ الهی،  که به‌برکت وجود امام رضا علیه‌السلام در سریع‌ترین زمان به‌بندگان خدا می‌رسد اذعان کرد:  زیارت امامان زیارت خدا در عرش است.

 حجت‌الاسلام نجنو با استناد به حدیث امام رضا علیه‌السلام که درباره اهمیت زیارت امام حسین علیه‌السلام است بیان کرد:  رحمت الهی در وجود امام حسین و امام رضا علیه السلام است، به‌همین جهت در سیره اولیاء خدا زیارت این دو بزرگوار، بسیار مورد تأکید است. 

وی تشریح کرد: یکی از شاگردان علامه طباطبایی می‎گوید؛ علامه همه ساله به‌مشهد مشرف می‎شد و تابستان را در آنجا می‎ماند وقتی وارد صحن حضرت رضا علیه‌السلام می‎شدند، بارها که در خدمتشان بودم و می‎دیدم که دست‎های مرتعش را روی آستانه در می‎گذاشتند و با بدن لرزان از جان و دل آستانه در را می‎بوسید.

 نجنو  در پایان اضافه کرد: گاهی از محضرشان التماس دعا درخواست می‎شد می‎گفت «بروید از حضرت بگیرید؛ ما اینجا کاره‎ای نیستیم؛ همه چیز آنجاست!»

انتهای خبر/




امام رضا منبع محبت و رحمت الهی است

منبع:آرمـان
? امام رضا منبع محبت و رحمت الهی است