امام جمعه کرمان: ولایت محوری از شاخصه‌های برتر نیروهای مسلح کشور است

کرمان – فت فتو – نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: ولایت محوری و مردمی بودن از شاخصه‌های برتر نیروهای مسلح در کشور به شمار می‌رود. به گزارش فت فتو، حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی روز شنبه در آئین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان کرمان به مناسبت هفته نیروی انتظامی […]

کرمان – فت فتو – نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: ولایت محوری و مردمی بودن از شاخصه‌های برتر نیروهای مسلح در کشور به شمار می‌رود.

به گزارش فت فتو، حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی روز شنبه در آئین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان کرمان به مناسبت هفته نیروی انتظامی افزود: در دنیای امروز که نیرهای مسلح در کشورهای مختلف ماموریت های مشابهی دارند، آنچه نیروهای مسلح ما و نیروی انتظامی را از سایر نیروهای مسلح در کشورهای مختلف تمایز می دهد، مردمی بودن و برای مردم کار کردن است.

وی تصریح کرد: نیروهای مسلح نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جمله نیروی انتظامی از بطن مردم برخواسته اند و برای مردم تلاش می کنند که بسیار ارزشمند است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان ادامه داد: مولفه دیگری که ارزش کار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را نشان می دهد این است که آنها همه تلاش و همت شان این است در ماموریت های خود رضایت خداوند را کسب کرده و انجام وظیفه را بهترین شکل ممکن انجام دهند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی اظهار داشت: محور ارزشی و افتخارآفرین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، تبعیت از امامت و ولایت به معنای پذیرش حکم ولایت فقیه و فرمانده کل قوا و تلاش در راستای اجرای ماموریت ها بر اساس فرمایشات و تاکیدات ایشان است که موجب ارزشی و مکتبی شدن کار نیروهای مسلح بویژه نیروی انتظامی می شود.




امام جمعه کرمان: ولایت محوری از شاخصه‌های برتر نیروهای مسلح کشور است

منبع:ایرنـا
? امام جمعه کرمان: ولایت محوری از شاخصه‌های برتر نیروهای مسلح کشور است