امام جمعه کرمان: شهید سلیمانی ۲ مدال ارزشمند را از رهبری و مردم دریافت کرد

امام جمعه کرمان گفت: شهید سپهبد قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت دو مدال ارزشمند را از مقام معظم رهبری و مردم دریافت کرد. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی صبح امروز در اجلاسیه نهایی سومین سالگرد شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت که در […]

امام جمعه کرمان گفت: شهید سپهبد قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت دو مدال ارزشمند را از مقام معظم رهبری و مردم دریافت کرد.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی صبح امروز در اجلاسیه نهایی سومین سالگرد شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت که در آخرین روز دهه مقاومت با حضور سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان، جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده شهید سلیمانی و اقشار مختلف مردمی در مصلی بزرگ امام علی (ع) شهر کرمان برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش اظهار داشت: شهدا جان خود را در راه دین خدا در طبق اخلاص گذاشتند.

وی با تشکر از تمام دست‌اندرکاران برگزاری سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی در کشور و استان کرمان، گفت: زحمات زیادی در برگزاری دهه مقاومت کشیده شد که جای تقدیر دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به حضور مردم و همکاری و همراهی آنها در برگزاری این مراسم، بیان کرد: مردم برای گرامیداشت یاد و خاطره حاج قاسم در این ایام سنگ تمام گذاشتند و با تمام توان در میدان و پای کار بودند.

سرلشکر سلامی به مقام شامخ شهید سلیمانی ادای احترام کرد+ تصاویر

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی یک مدال برجسته و فرهیخته از رهبر معظم انقلاب اسلامی دریافت کرده است، ادامه داد: این مدال افتخار، مکتب شهید سلیمانی است که حضرت آقا از آن نام بردند.

علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه حاج قاسم مدالی را نیز از مردم دریافت کرد و آن لقب سردار دل‌ها بود که از دل مردم عنوان و فراگیر شد، گفت: امروز شهید سلیمانی بر دل‌ها حکومت می‌کند و در دل‌ها و یادها ماندگار شد.

انتهای پیام/۵۱۱/.




امام جمعه کرمان: شهید سلیمانی ۲ مدال ارزشمند را از رهبری و مردم دریافت کرد

منبع: تسنــیم
? امام جمعه کرمان: شهید سلیمانی ۲ مدال ارزشمند را از رهبری و مردم دریافت کرد