امام جمعه کرمان: سردار سلیمانی جبهه مقاومت را گسترش داد

کرمان –فت فتو – نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان گفت: شهید سلیمانی جبهه مقاومت را به گونه‌ای طی ۲ دهه اخیر گسترش داد که کار به جایی رسیده امروز در هر نقطه‌ای از بلاد اسلامی دشمن بخواهد ورود کند و ضربه بزند، حتماً بدون هزینه خارج نخواهد شد. به گزارش فت فتو حجت […]

کرمانفت فتو – نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان گفت: شهید سلیمانی جبهه مقاومت را به گونه‌ای طی ۲ دهه اخیر گسترش داد که کار به جایی رسیده امروز در هر نقطه‌ای از بلاد اسلامی دشمن بخواهد ورود کند و ضربه بزند، حتماً بدون هزینه خارج نخواهد شد.

به گزارش فت فتو حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمان با قدردانی از مردم شریف ایران و جهان که در هفته مقاومت نگاهشان به کرمان بود و همچنین با تقدیر از مردم دیار کریمان که مجالس ارزشمندی در تکریم و تجلیل شهید سلیمانی برگزار کردند، به تشریح ویژگی های شخصیتی حاج قاسم پرداخت.

وی گفت: به شهید حاج قاسم سلیمانی گفته می شود مالک اشتر ثانی، این لقب احساسی و عاطفی نیست بلکه همه ویژگی های مالک اشتر را دارد. 

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی افزود: شهید سلیمانی عبد خداوند، عاشق و شیفته شهادت بود، اخلاص داشت و به دنبال نمایان شدن هم نبود. 

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره اینکه شهید سلیمانی دشمن شناس بود و هیچ هراسی از دشمنان نداشت گفت: استکبار، آمریکا، همه بدکاران و ظالمان از این شخصیت می ترسیدند. 

وی با بیان اینکه یکی دیگر از ویژگی های مالک اشتر هماهنگی در همه امور با حضرت علی (ع) بود بیان داشت: شهید سلیمانی در همه اموری که انجام می داد با رهبر فرهیخته زمان خود هماهنگ بود.رهبری می توانستند شهید سلیمانی را در کنار خود نگه دارند اما ترجیح دادند در جبهه مقاومت فعالیت کند. 

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی در ادامه با اشاره به ۱۹ دی ماه قیام خونین مردم قم افزود: این روز یوم الله ماندگار در تاریخ انقلاب اسلام و روز دفاع از امامت جامعه است که به روند پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی سرعت بخشید. 

نماینده ولی فقیه در استان کرمان در ادامه با اشاره به سیل اخیر در جنوب استان کرمان افزود: با کمال تاسف برخی از هم استانی ها در خطه جنوب دچار سیل شده اند که امیدواریم کمک ها که از آغاز سیل انجام شده همچنان ادامه داشته باشد. 

وی سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) را نیز تسلیت گفت.




امام جمعه کرمان: سردار سلیمانی جبهه مقاومت را گسترش داد

منبع: ایرنـا
? امام جمعه کرمان: سردار سلیمانی جبهه مقاومت را گسترش داد