امام جمعه کرمان: بسیج متناسب با نیاز روز جامعه به خلق افق‌های جدید بپردازد

کرمان – فت فتو – نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با بیان اینکه تفکر بسیجی است که کشور را در بحران‌ها نجات می‌دهد گفت: مطلوب حرکت بسیج این است که متناسب با نیازهای روز جامعه و طراحی دشمن، استعداد و نخبگی هر روز افق و جریان جدیدی را خلق کند. به گزارش خبرنگار فت فتو، […]

کرمان – فت فتو – نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با بیان اینکه تفکر بسیجی است که کشور را در بحران‌ها نجات می‌دهد گفت: مطلوب حرکت بسیج این است که متناسب با نیازهای روز جامعه و طراحی دشمن، استعداد و نخبگی هر روز افق و جریان جدیدی را خلق کند.

به گزارش خبرنگار فت فتو، حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی روز چهارشنبه در آیین افتتاحیه نمایشگاه اسوه در حسینیه ثارالله شهر کرمان با بیان اینکه تکر بسیج بارها به کمک انقلاب و دستاوردهای آن شتافته افزود: مطلوب حرکت بسیج این است که در هر ایستگاهی توقف کوچکی داشته باشد و افق دید بعدی خودش را مشخص کند.

امام جمعه کرمان اظهارداشت: تفکر بسیجی مترقی ترین، مومنانه، مخلصانه، صادقانه، شجاعانه و پر از انگیزه و نشاط است و نجات ملت ها در درون آن قرار دارد.

حجت الاسلام سلیمانی علیدادی گفت: بسیج پیوند بین سپاه و مردم است؛ محل گره خوردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با مردم، بسیج است و هر کس بخواهد کاری را به بهترین نحو ممکن، با کمترین امکانات و بیشترین بهره پیش ببرد، به سراغ تفکر بسیجی می رود.

وی با اشاره به ماموریت های بسیج و عملکرد این نهاد که در قالب نمایشگاه اسوه عرضه شده تاکید کرد: نمایشگاه اسوه بخشی از توانمندی های ما را نمایش می گذارد، اما توانمندی ها همواره نقطه بالاتر و بهتر دارند و ماموریت قرآنی می گوید قدم به قدم و با همین سرعت و ظرفیت هر چه می توانید به جلو بروید.

به گزارش فت فتو نمایشگاه اسوه با مشارکت ۵۶ پایگاه مقاومت بسیج سراسر استان کرمان و با هدف نمایش عملکرد و اقدامات این پایگاه ها با حضور فرمانده سپاه ثارالله کرمان و جمعی از مسئولان استانی در محل حسینیه ثارالله شهر کرمان افتتاح شد.




امام جمعه کرمان: بسیج متناسب با نیاز روز جامعه به خلق افق‌های جدید بپردازد

منبع: ایرنـا
? امام جمعه کرمان: بسیج متناسب با نیاز روز جامعه به خلق افق‌های جدید بپردازد