امام جمعه کرمان: بسیج در خط مقدم حل بحران‌ها قرار دارد

کرمان – فت فتو – نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان گفت: هر جا بحرانی بوجود می‌آید بسیج در خط مقدم حل آن قرار دارد و همواره در روزهای سخت رشادت از خود نشان داده است. به گزارش فت فتو، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی روز چهارشنبه در نشست بسیج ادارات استان کرمان […]

کرمان – فت فتو – نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان گفت: هر جا بحرانی بوجود می‌آید بسیج در خط مقدم حل آن قرار دارد و همواره در روزهای سخت رشادت از خود نشان داده است.

به گزارش فت فتو، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی روز چهارشنبه در نشست بسیج ادارات استان کرمان از طریق ارتباط ویدئو کنفرانسی افزود: بسیج به عنوان فرزند انقلاب و سپاه پاسداران نهاد ارزشمندی است که با نگاه جامعی برای کشور طراحی شده است.

وی با بیان اینکه ماموریت بسیج در حوزه های مختلف قابل تعریف است تصریح کرد: تربیت نیروی انسانی از اهداف مهم بسیج است که باید انسان وظیفه محور و خدا شناس برای انقلاب کادرسازی و آماده کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان اظهارداشت: هدف گذاری برای حرکت خداپسندانه و ترسیم راه برای رسیدن به این هدف الهی و انسانی نیز از ماموریت ها و اهداف بسیج محسوب می شود.

وی تاکید کرد: بسبج برای امروز و ۱۰ سال آینده نیست و متعلق به تمام انسان و انسانیت است و در نگاه پیشرفته برای دفاع از آرمان های الهی و انقلاب ایستاده است 

علیدادی سلیمانی ادامه داد: بسیج آمادگی و تحلیل برای هدف متعالی و پیاده کردن این نقشه پیشرفته را دارد و در هر میدانی متناسب با خودش این آمادگی را به وجود آورده است.

 وی گفت: امروز بسیج با نگاه به نیروی الهی در جهان اسلام به جبهه ای پر قدرت و نیرویی گسترده در جغرافیای جهان اسلام تبدیل شده است که دشمنان از این نیرو و فرمانده آن ترس و هراس دارند.




امام جمعه کرمان: بسیج در خط مقدم حل بحران‌ها قرار دارد

منبع:ایرنـا
? امام جمعه کرمان: بسیج در خط مقدم حل بحران‌ها قرار دارد