امام جمعه کرمان: بسیج، تکلیف‌محور و مطیع امر رهبر معظم انقلاب است

کرمان – فت فتو – نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: بسیج در خط مقدم و در عرصه‌های مختلف آماده، تکلیف‌محور و مطیع امر رهبر معظم انقلاب اسلامی و نیرویی است که امتحان خود را در تبعیت از امامین انقلاب با موفقیت پس داده است. به گزارش فت فتو، حجت الاسلام […]

کرمان – فت فتو – نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: بسیج در خط مقدم و در عرصه‌های مختلف آماده، تکلیف‌محور و مطیع امر رهبر معظم انقلاب اسلامی و نیرویی است که امتحان خود را در تبعیت از امامین انقلاب با موفقیت پس داده است.

به گزارش فت فتو، حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی روز شنبه در همایش “شکوه اقتدار بسیج” در مصلای امام علی (ع) شهر کرمان ضمن گرامیداشت هفته بسیج افزود: بسیج مرکز تجمع اراده‌های در خدمت دین و دیانت با حضور اقشار مختلف مردم در کنار هم و آماده و مجهز برای انجام ماموریت در روزهای سخت است.

وی با بیان اینکه بسیج تجربه حضور فعال در ۲ جبهه نرم و سخت را دارد بیان کرد: جریان و تفکر بسیجی مانند جریان آب و بسیج مانند منبع حیات در جامعه است و تفکر بسیجی، زندگی، پویایی و حیات برای جامعه فراهم می کند.

امام جمعه کرمان تصریح کرد: راه حل همه مشکلات در تمام شرایط، تفکر بسیجی است و ما این تجربه موفق را در هشت سال دوران جنگ تحمیلی و همچنین در مقاومت کشورهای مسلمان دیدیم.

وی با بیان اینکه همانگونه جریان حیات بخش آب برای ادامه حیات همگان مورد نیاز است، تفکر بسیجی نیز باید در همه اقشار و سطوح و خانواده ها جریان داشته باشد؛ گفت: در شرایط جنگ های چند ضلعی و ترکیبی بسیج توان مقابله را دارد.

بسیجیان با میدان شناسی در همه میدان‌ها اولین‌ها بودند

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز با اشاره به بیان خدمات بسیج برای نظام و مردم در هفته بسیج گفت: اگر بسیحیان که از بطن مردم هستند به جامعه خدمت نکنند، ما مسئولان نیز حتما در ادامه راه دچار مشکل می شویم.

سردار محمدعلی نظری خطاب به بسیجیان با بیان اینکه خدمت رسانی بسیجیان به مردم ناشی از فکر و اندیشه جهادی و بسیجی شماست، افزود: در یک سال گذشته بسیج اقدامات بسیار موثری در جامعه در حوزه های بهداشتی، محرومیت زدایی، مسکن، آبرسانی و … انجام داده و در راستای جهاد تبیین تولیداتشان در فضای مجازی منتشر شده است.

نظری با بیان اینکه طی ۷۰ روز اخیر، بسیجیان با میدان شناسی باز هم همانند دوران دفاع مقدس جز اولین ها و سابقون بودند اظهار داشت: بسیج در دفاع مقدس و سایر بحران هایی که در ۴۳ سال گذشته به وجود آمد همواره میدان شناس و اولین و ابتدایی بودند و ان شاالله مسئولان نیز دنباله روی بسیج همواره در چارچوب خدمت به مردم، نظام، انقلاب و ولایت فقیه گام بردارند.




امام جمعه کرمان: بسیج، تکلیف‌محور و مطیع امر رهبر معظم انقلاب است

منبع: ایرنـا
? امام جمعه کرمان: بسیج، تکلیف‌محور و مطیع امر رهبر معظم انقلاب است