امام جمعه کرمان: الگوسازی برای نسل جوان جامعه باید مورد توجه قرار گیرد

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) امشب با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان برگزار شد. در این آیین حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی با گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی، اظهار داشت: تجلیل از پیرغلامان امام حسین […]

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) امشب با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان برگزار شد.

در این آیین حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی با گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی، اظهار داشت: تجلیل از پیرغلامان امام حسین (ع) در واقع تجلیل از خوبی‌ها و ارزش‌های اسلامی است.

وی با بیان اینکه ترویج ارزش‌های اسلامی از رسالت‌های مهم سازمان تبلیغات اسلامی در هر سطحی است، گفت: تبلیغ دین یک اقدام با اهمیت است که توفیق هر فردی هم نمی‌شود، چرا که این وظیفه را انبیای الهی به دوش کشیدند و خداوند این رسالت را به آنها اعطا کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه الگوسازی برای نسل جوان جامعه را باید مورد توجه قرار داد، افزود: خدمت به دستگاه امام حسین(ع) برای انسان عزت و آبرو می‌آورد.

وی بیان کرد: افرادی داریم که سال‌ها برای برپایی مجلس حضرت سیدالشهدا (ع) تلاش کردند و امروز عزتمند و آبرومند در جامعه زندگی می‌کنند که باید این الگوها را به نسل جوان جامعه معرفی کرد.

حجت‌الاسلام غلامحسین حقانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان در این آیین با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی یک نهاد مردم نهاد است و در حدود ۴۰ سال فعالیت خود ثابت کرده که با امکانات و بودجه‌های کم اثرگذاری زیادی داشته است، اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی در فرهنگ دینی جامعه بسیار موثر بوده است و برای انتشار افکار تاسیس شده است.

وی با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی ثابت کرد که هر چه به مردم سپرده شود موفق خواهد بود، گفت: هیئت‌های مذهبی تلاش‌های زیادی در مناسبت‌های مختلف مذهبی از جمله ایام محرم و صفر دارند تا جریان نهضت و قیام امام حسین (ع) پابرجا باشد که جای تقدیر دارد.

به گزارش تسنیم، در مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی از خدمات پیرغلام امام حسین ایرج کامیابی به پاس سال‌ها تلاش در برپایی مجالس اهل‌بیت (ع) و همچنین دوران دفاع مقدس قدردانی شد.

انتهای پیام/۵۱۱/




امام جمعه کرمان: الگوسازی برای نسل جوان جامعه باید مورد توجه قرار گیرد

منبع: تسنــیم
? امام جمعه کرمان: الگوسازی برای نسل جوان جامعه باید مورد توجه قرار گیرد