امام جمعه موقت عنبرآباد: پیام اربعین حفظ وحدت مقابل استکبار جهانی است 

جیرفت – فت فتو – امام جمعه موقت عنبرآباد گفت: حفظ وحدت مقابل استکبار جهانی، پیام اربعین برای آحاد مردم جهان است. به گزارش فت فتو، حجت الاسلام محمود بهروزه در خطبه های نماز جمعه این هفته عنبرآباد ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی (ع) افزود: پیام اربعین همان وحدتی است که اسلام همیشه مد نظر […]

جیرفت – فت فتو – امام جمعه موقت عنبرآباد گفت: حفظ وحدت مقابل استکبار جهانی، پیام اربعین برای آحاد مردم جهان است.

به گزارش فت فتو، حجت الاسلام محمود بهروزه در خطبه های نماز جمعه این هفته عنبرآباد ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی (ع) افزود: پیام اربعین همان وحدتی است که اسلام همیشه مد نظر قرار داده و دارد.

وی با بیان اینکه معارف اخلاقی در پیاده روی جهانی اربعین متجلی است، اظهار داشت: دشمن درصدد حذف این معرفت اخلاقی بوده و هست لذا باید هوشیار باشیم.

وی تصریح کرد: اربعین مخصوص شیعه یا سنی نیست بلکه این حرکت فراملی و فرامذهبی و برای همه آحاد مردم جهان است.

خطیب موقت جمعه عنبرآباد با بیان اینکه یکی از پیامدهای پیاده روی اربعین آثار سیاسی است، اظهار داشت: جبهه مقاومت امروز این علم را مانند روز عاشورا که یاران سیدالشهدا (ع) علم را به دست داشتند، این علم را در دست دارد.

وی بیان کرد: امام راحل (ره) درصدد راه اندازی یک حکومت مرفه و بی درد نبود بلکه ایشان می‌خواستند جایگاه معرفتی اسلام را برای مردم بیان کنند و مردم را از ملیت و گروه گرایی و تفرقه بازدارند و امروز نباید بگذاریم دشمن راه امام (ره) را تحریف کند. 

حجت الاسلام بهروزه به آغاز هفته دفاع مقدس اشاره و ضمن تبریک این هفته گفت: برخی جاهلانه و یا عامدانه بین صفوف مسلمین تفرقه می اندازند تا دستاوردهای انقلاب کمرنگ شود.

وی افزود: دفاع مقدس همان دستاوردی است که بسیجیان، زنان، مردان و آحاد مردم ایران در جنگ هشت ساله برای به پیروزی آن خون دادند. 

خطیب موقت جمعه عنبرآباد همچنین ضمن گرامیداشت روز شعر و ادب پارسی گفت: شعرای ما باید برای مکتب و دین نگاه ویژه معرفتی داشته باشند. 

وی همچنین به نزدیک شدن به مهرماه و بازگشایی مدارس اشاره کرد و افزود: باید نظارت بر بازار بیشتر شود برخی گرانی ها در بازار اول مهر و سودجویی ها بیداد می کند که این موضوع حتی موجب ترک تحصیل دانش آموزان کم بضاعت نیز می شود.

وی ادامه داد: در فصل آغاز مدارس همگی باید به امداد افراد بی بضاعت بشتابیم و اهالی رسانه و مراکز نیکوکاری روی این مهم تاکید داشته باشند.




امام جمعه موقت عنبرآباد: پیام اربعین حفظ وحدت مقابل استکبار جهانی است 

منبع: ایرنـا
? امام جمعه موقت عنبرآباد: پیام اربعین حفظ وحدت مقابل استکبار جهانی است