امام جمعه موقت ریگان: نامگذاری سالها در راستای برطرف شدن مشکلات اقتصادی است 

کرمان – فت فتو – امام جمعه موقت ریگان گفت: نامگذاری سالها توسط مقام معظم رهبری در راستای برطرف کردن مشکلات اقتصادی است. به گزارش فت فتو، حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی در خطبه های نماز جمعه این هفته ریگان با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام عظمای ولایت افزود: با نامگذاری سالها نباید به […]

کرمان – فت فتو – امام جمعه موقت ریگان گفت: نامگذاری سالها توسط مقام معظم رهبری در راستای برطرف کردن مشکلات اقتصادی است.

به گزارش فت فتو، حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی در خطبه های نماز جمعه این هفته ریگان با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام عظمای ولایت افزود: با نامگذاری سالها نباید به صورت شعاری برخورد شود.
وی با اشاره به نامگذاری سال جاری مبنی بر “تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین ابراز کرد: همه مسولان پای کار بیایند و به شعار سال جامه عمل بپوشانند.
حجت الاسلام غضنفرآبادی بیان داشت: دانش بنیان شدن تولید به این معناست که دانش و تکنولوژی وارد تولید شود.  
وی با اشاره به اینکه تکنولوژی وارد تولیدات کشاورزی شود افزود: با ورود تکنولوژی شاهد افزایش تولید در محصولات کشاورزی خواهیم شد.
امام جمعه موقت ریگان با اشاره به عجین شدن کار تولید با تکنولوژی بیان داشت: هزینه های تولید در این زمینه کاهش خواهد یافت. 
امام جمعه موقت ریگان افزود: با بکارگیری نخبگان و فارغ التحصیلان در حوزه های مختلف مشکل بیکاری برطرف و تولید داخلی رونق خواهد گرفت.
حجت الاسلام غضنفرآبادی همچنین گفت: مبارزه با قاچاق کالا باید جدی گرفته شود.  
امام جمعه موقت ریگان در ادامه با اشاره به خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی بیان داشت: خدمات نظام بیشمارند و تخریب های دشمن نمی گذارد این همه نعمات انقلاب دیده شود.




امام جمعه موقت ریگان: نامگذاری سالها در راستای برطرف شدن مشکلات اقتصادی است 

منبع: ایرنـا
? امام جمعه موقت ریگان: نامگذاری سالها در راستای برطرف شدن مشکلات اقتصادی است