امام جمعه عنبرآباد: مشکلات طرح کدینگ برطرف شود

جیرفت- فت فتو- امام جمعه عنبرآباد با اشاره به اجرای طرح موسوم به کدینگ با هدف جلوگیری از قاچاق سوخت در جنوب استان کرمان گفت: اصل اجرای این طرح برای جلوگیری از قاچاق خوب است اما برای مردم زحمت ها و مشکلاتی را به وجود آورده است. به گزارش فت فتو حجت الاسلام حمید بامری […]

جیرفت- فت فتو- امام جمعه عنبرآباد با اشاره به اجرای طرح موسوم به کدینگ با هدف جلوگیری از قاچاق سوخت در جنوب استان کرمان گفت: اصل اجرای این طرح برای جلوگیری از قاچاق خوب است اما برای مردم زحمت ها و مشکلاتی را به وجود آورده است.

به گزارش فت فتو حجت الاسلام حمید بامری در خطبه های نماز جمعه این هفته این شهر اظهار داشت: خوب بود مسئولان قبل از اجرای این طرح اقناع سازی می کردند.

وی تاکید کرد: انتظار می‌رود مسئولان برای رفع مشکلاتی که در این زمینه برای مردم به‌ وجود آمده است با تدبیر و مدیریت مناسب مشکلات را مرتفع کنند.

براساس این طرح دارندگان کارت سوخت بنزین می توانند در روز سهمیه مشخصی را از جایگاه های سوخت برداشت کنند.

امام جمعه عنبرآباد همچنین با اشاره به اینکه از مسائل درجه یک کشور امنیت غذایی است و نباید از آن غفلت کرد گفت: باوجود تمرکز جهان بر افزایش بهره‌وری در کشاورزی و به تبع آن امنیت غذایی، هنوز در کشور ما این مهم به‌طور جدی مورد توجه قرار نگرفته‌ است.

وی افزود: از هفت هزار و ۲۴۵ شرکت دانش بنیان تأیید شده در کشور فقط چهار درصد در دسته کشاورزی، فناوری، زیستی و صنایع غذایی فعال هستند که به گفته‌ مسئولان، کشور ما در حوزه امنیت غذایی بیشترین وابستگی را دارد و با توجه به محدودیت‌های آب و محیط ‌زیست تنها راه نجات از وابستگی استفاده از فناوری‌های دانش بنیان است.

امام جمعه عنبرآباد در بخش دیگری از خطبه ها گفت: یکی از عوامل کسب آرامش در زندگی داشتن خانواده خوب است که وقتی به واقعه عاشورا نگاه می‌کنیم می‌بینیم یکی از عوامل موفقیت انقلاب سیدالشهدا به‌خاطر همراه شدن خانواده حضرت با ایشان است.

وی با اشاره به شاخصه‌های خانواده خوب ادامه داد: یکی از ویژگی‌ها و خصوصیات خانواده خوب، داشتن اخلاق الهی و احترام متقابل میان اعضای خانواده است؛ یعنی همه اعضای خانواده احترام یکدیگر را رعایت کنند.

امام جمعه عنبرآباد افزود: مهمترین کمبود خانواده‌های ما در جامعه امروز، کمبود محبت است که این باید جبران شود.




امام جمعه عنبرآباد: مشکلات طرح کدینگ برطرف شود

منبع: ایرنـا
? امام جمعه عنبرآباد: مشکلات طرح کدینگ برطرف شود