امام جمعه سیرجان: نخبگان شهرستان را از سراسر کشور فرابخوانید

کرمان- فت فتو- امام جمعه سیرجان خواهان دعوت و فراخوان برای حضور نخبه های علمی و ورزشی این شهرستان از سراسر کشور در قالب برگزاری همایش شد تااز حضور آنان برای توسعه منطقه کمک گرفته شود. به گزارش فت فتو حجت الاسلام سید محمود حسینی در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر سیرجان افزود: لازم […]

کرمان- فت فتو- امام جمعه سیرجان خواهان دعوت و فراخوان برای حضور نخبه های علمی و ورزشی این شهرستان از سراسر کشور در قالب برگزاری همایش شد تااز حضور آنان برای توسعه منطقه کمک گرفته شود.

به گزارش فت فتو حجت الاسلام سید محمود حسینی در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر سیرجان افزود: لازم است نخبگان شهرستان در هر جای کشور شناسایی شوند تا در قالب همایش های مختلف هم از تجربیاتشان برای شکوفایی علمی و ورزشی شهرستان استفاده شود و هم مسئولان از آنان حمایت کنند.

وی همچنین با اشاره به مناسبت هفته تربیت بدنی گفت: تحصیل، تهذیب و ورزش خواسته مقام معظم رهبری است و همین جمله کوتاه خود بیانگر جایگاه الزام کار در حوزه ورزش و جوانان است.

حجت الاسلام حسینی افزود: جوانان ما باید عمارگونه بصیرت کامل از شناخت دشمنان داشته باشند و در فتنه ها و آشوب ها حق را از باطل و دشمن تشخیص دهند.

سیرجان در ۱۷۵ کیلومتری غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.




امام جمعه سیرجان: نخبگان شهرستان را از سراسر کشور فرابخوانید

منبع: ایرنـا
? امام جمعه سیرجان: نخبگان شهرستان را از سراسر کشور فرابخوانید