امام جمعه سیرجان: مردم در ادارات سرگردان هستند

کرمان- فت فتو- امام جمعه سیرجان انتقاد کرد: مردم در ادارات خیلی سرگردان و دارای مشکل هستند که ضرورت دارد به این مشکل رسیدگی شود. به گزارش فت فتو حجت الاسلام سید محمود حسینی در خطبه های نمازجمعه این هفته سیرجان گفت: انتظار می رود دولت و دولتمردان در این زمینه هم به رفع مشکلات مردم […]

کرمان- فت فتو- امام جمعه سیرجان انتقاد کرد: مردم در ادارات خیلی سرگردان و دارای مشکل هستند که ضرورت دارد به این مشکل رسیدگی شود.

به گزارش فت فتو حجت الاسلام سید محمود حسینی در خطبه های نمازجمعه این هفته سیرجان گفت: انتظار می رود دولت و دولتمردان در این زمینه هم به رفع مشکلات مردم توجه کنند زیرا نوع جواب دادن به مردم یا نامه ها و درخواست هایشان  مردم را خسته می کند و باید قوانین اداری اصلاح یا متصدیان توجیه شوند.

امام جمعه سیرجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مساله کشور اوکراین اظهارداشت: هر کشوری به آمریکا اعتماد کرد شکست خورد و تنها ماند.

وی همچنین با تشکر از رییس جمهور برای اقتدار در عمل و اقدام شجاعانه برای آزادسازی سواحل دریایی گفت: این آزاد سازی مصوبه سال ۱۳۸۶ را داشت که تاکنون اجرا نشده بود اما آیت الله رییسی با شجاعت آن را دستور به اجرا دادند و توقع ملت ایران هم این است در رفع سایر موارد و مشکلات مردم و جامعه نیز با قاطعیت عمل شود.

سیرجان در ۱۷۵ کیلومتری غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.




امام جمعه سیرجان: مردم در ادارات سرگردان هستند

منبع: ایرنـا
? امام جمعه سیرجان: مردم در ادارات سرگردان هستند