امام جمعه سیرجان: رییس جمهور برای حل مشکلات همواره بین مردم حضور دارد

کرمان– فت فتو– امام جمعه سیرجان گفت: رییس جمهور با هدف حل مشکلات همواره در میان مردم هست و از نقاط مختلف در جای جای کشور سرکشی می‌کند. به گزارش فت فتو حجت الاسلام سید محمود حسینی در خطبه های نمازجمعه این هفته سیرجان افزود: به تاسی از رییس جمهور همه ما نیز باید فاصله […]

کرمانفت فتو– امام جمعه سیرجان گفت: رییس جمهور با هدف حل مشکلات همواره در میان مردم هست و از نقاط مختلف در جای جای کشور سرکشی می‌کند.

به گزارش فت فتو حجت الاسلام سید محمود حسینی در خطبه های نمازجمعه این هفته سیرجان افزود: به تاسی از رییس جمهور همه ما نیز باید فاصله خود را با مردم کم کنیم و با آنان ارتباط نزدیک داشته باشیم.

وی اضافه کرد: ارتباط بی فاصله با مردم سبب می شود که مشکلات آنان را ببینیم و دنبال حل آنها باشیم.

امام جمعه سیرجان همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطر شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار سلیمانی سرباز ولایت و دارای صفاتی همچون تقوا، خداترسی، بندگی خداوند، خلوص نیت و شجاعت بی نظیر بود.

وی با بیان اینکه ما هرگز نگران قدرت نظامی دشمن نیستیم اظهارداشت: بدانند خون شهید سلیمانی همچنان می جوشد و رهروان و یاران زیادی را به دنبال خواهد داشت.

امام جمعه سیرجان همچنین از حضور گسترده مردم این شهرستان در مراسم ۹ دی – روز بصیرت- تشکر و بیان کرد: این حضور نشان دهنده بینش و بصیرت والای مردم در مقابله توطئه هاست.

شهرستان سیرجان در ۱۷۵ کیلومتری غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.




امام جمعه سیرجان: رییس جمهور برای حل مشکلات همواره بین مردم حضور دارد

منبع: ایرنـا
? امام جمعه سیرجان: رییس جمهور برای حل مشکلات همواره بین مردم حضور دارد