امام جمعه ریگان: مسجدمحوری در فعالیت‌های فرهنگی جامعه را بیمه می‌کند

کرمان- فت فتو- امام جمعه شهرستان ریگان گفت که مسجدمحوری فعالیت های فرهنگی سبب پرورش مناسب نسل جدید می شود و جامعه را بیمه می کند. به گزارش ا یرنا حجت الاسلام حبیب رضازاده روز دوشنبه در مراسم تجلیل از فعالان کانون های فرهنگی – هنری مساجد این شهرستان اظهارداشت: یکی از دغدغه های مقام معظم […]

کرمان- فت فتو- امام جمعه شهرستان ریگان گفت که مسجدمحوری فعالیت های فرهنگی سبب پرورش مناسب نسل جدید می شود و جامعه را بیمه می کند.

به گزارش ا یرنا حجت الاسلام حبیب رضازاده روز دوشنبه در مراسم تجلیل از فعالان کانون های فرهنگی – هنری مساجد این شهرستان اظهارداشت: یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری مسجدمحور بودن کارهای فرهنگی است.

وی تاکید کرد: اگر جوانی می خواهد رشد کند در کنار انس با مسجد تربیت شود بسیار هدفمندتر و بهتر خواهد بود.

امام جمعه ریگان ابراز کرد: مسجدی موفق است که دست اندر کاران آن با اتحاد و انسجام فعالیت های فرهنگی هنری را پیش ببرند.

رضا زاده گفت: فعالیت های فرهنگی کانون های مساجد در شهرستان محروم ریگان از اهمیت بسیار بیشتری برخوردار است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ریگان نیز اظهارداشت: در ریگان ۶۷ کانون فرهنگی- هنری مساجد وجود دارد که ریگان رتبه سوم را در این زمینه در استان دارد.

مجتبی موسوی با بیان اینکه کانون های فرهنگی- هنری مساجد ریگان در سطح کشوری و استانی حائز رتبه های برتر از نظر عملکرد هستند، تجهیز این کانون ها را خواستار شد.

شهرستان محروم ریگان با بالاترین ضریب محرومیت در سطح کشوری با ۹۸ هزار نفر جمعیت در ۲۸۵ کیلومتری شرق مرکز استان کرمان قرار دارد.




امام جمعه ریگان: مسجدمحوری در فعالیت‌های فرهنگی جامعه را بیمه می‌کند

منبع:ایرنـا
? امام جمعه ریگان: مسجدمحوری در فعالیت‌های فرهنگی جامعه را بیمه می‌کند