امام جمعه ریگان: اقتدار ایران در دریای عمان قابل کتمان نیست

کرمان- فت فتو- امام جمعه شهرستان ریگان در شرق استان کرمان گفت: اقتدار جمهوری اسلامی در دریای عمان در مقابل آمریکایی‌ها قابل کتمان نیست و این صلابت شیرینی خاصی دارد که برای ما قابل چشیدن است. به گزارش فت فتو حجت الاسلام حبیب رضازاده در تجمع یوم الله ۱۳ آبان بیان کرد: دلاورمردان سپاه پاسداران […]

کرمان- فت فتو- امام جمعه شهرستان ریگان در شرق استان کرمان گفت: اقتدار جمهوری اسلامی در دریای عمان در مقابل آمریکایی‌ها قابل کتمان نیست و این صلابت شیرینی خاصی دارد که برای ما قابل چشیدن است.

به گزارش فت فتو حجت الاسلام حبیب رضازاده در تجمع یوم الله ۱۳ آبان بیان کرد: دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بار دیگر در مقابل آمریکای جنایتکار ایستادند.

وی گفت: دزدی آمریکا از نفت ایران دزدی فاحشی بود و سپاه در مقابل آن ایستاد.

امام جمعه ریگان بیان کرد: ایستادگی در برابر آمریکا شعار نیست بلکه در عمل ثابت کرده ایم.

وی اظهارداشت: مقدمه این کار آنجا بود که ما روبه روی استکبار ایستاده ایم و نمی گذاریم آمریکا وصیهونیست های غاصب ما را چپاول کنیم.

امام جمعه ریگان با اشاره به تجمع مراسم استکبارستیزی در این شهرستان و دیگر نقاط کشور گفت: این تجمع ها نشان می دهد تا پای جان به آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی پایبند هستیم .

به گزارش فت فتو مراسم گرامیداشت روز استکبار ستیزی همزمان با سراسر کشور در نقاط مختلف شهرستان ریگان از جمله شهرهای ریگان، عباس آباد سردار و گنبکی با حضور دانش آموزان، مردم و مسئولان برگزار شد.

شهرستان ریگان با چهار شهر در ۲۸۵ کیلومتری شرق مرکز استان کرمان قرار دارد.




امام جمعه ریگان: اقتدار ایران در دریای عمان قابل کتمان نیست

منبع:ایرنـا
? امام جمعه ریگان: اقتدار ایران در دریای عمان قابل کتمان نیست