امام جمعه رفسنجان: موارد مبارزه با فساد در جهاد تبیین بیان شود

کرمان – فت فتو- امام جمعه رفسنجان با بیان اهمیت جهاد تبیین گفت: در این مقوله هم دستاوردها و هم موارد مبارزه با فساد برای مردم بیان شود. به گزارش خبرنگار فت فتو حجت الاسلام اصغر عسکری در خطبه های نمازجمعه این هفته رفسنجان افزود: مسئولان کشور که از ملت پرافتخار هستند باید با همدلی بیشتر […]

کرمان – فت فتو- امام جمعه رفسنجان با بیان اهمیت جهاد تبیین گفت: در این مقوله هم دستاوردها و هم موارد مبارزه با فساد برای مردم بیان شود.

به گزارش خبرنگار فت فتو حجت الاسلام اصغر عسکری در خطبه های نمازجمعه این هفته رفسنجان افزود: مسئولان کشور که از ملت پرافتخار هستند باید با همدلی بیشتر به حل مشکلات مردم اهتمام ورزند.

وی بیان کرد: صدا و سیما نیز در نشر اخبار دقت بیشتری کند؛ آنها که لازم نیست را منتشر نکند تا دلهره به جامعه منتقل نشود زیرا پیامد بدی می تواند داشته باشد.
امام جمعه رفسنجان همچنین اظهارداشت: با تلاش مسئولان شهرستان و در سفر نمایندگان مجلس به این شهرستان قیمت برخی اقلام موردنیاز در کشاورزی کاهش یافت؛ همچنین ۱۰ میلیارد تومان برای تجهیز فرودگاه رفسنجان و هزار میلیارد تومان برای امهال وام کشاورزی در استان اختصاص یافته است.
حجت الاسلام عسکری گفت: کمک هزینه مس نیز به منازل سیل زده واریز شد؛ همچنین ۲۵۰ میلیون تومان وام بنیاد مسکن به هر خانه تخریب شده در سیل اعطا می شود.

وی در ادامه با گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی و ضمن تاکید بر نقش کتاب در اعتلای فرهنگی جامعه اظهارداشت: جامعه اهل مطالعه از اندیشه های درست استفاده می کند و آسیب پذیری جامعه کاهش می یابد؛ در دسترس بودن کتاب خوب هم از اهمیت برخوردار است.

امام جمعه رفسنجان همچنین به راهپیمایی گسترده ۱۳ آبان نیز اشاره و بیان کرد: در راهپیمایی ۱۳ آبان یکصدا، مدارا با اغتشاشگران محکوم شد؛ حساب آشوبگران از معترضان نیز باید جدا شود.

حجت الاسلام عسکری گفت: در جریان اعتراضات برخی دنبال تخریب چهره مقدس دانشجو و معلم هستند؛ به همه دانشجویان و اساتید این توصیه را داشتم که مراقب باشند چهره دانشگاه تخریب نشود.

رفسنجان در ۱۰۰ کیلومتری شمال غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.




امام جمعه رفسنجان: موارد مبارزه با فساد در جهاد تبیین بیان شود

منبع: ایرنـا
? امام جمعه رفسنجان: موارد مبارزه با فساد در جهاد تبیین بیان شود