امام جمعه رفسنجان: دستگاه‌های نظارتی نباید ترک فعل کنند

کرمان- فت فتو- امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه دستگاه های نظارتی در جامعه نباید کور شوند گفت: اگر این دستگاه ها ترک فعل کنند مردم را متضرر می کنند و در این زمینه باید تدبیر صحیح اندیشیده شود. به گزارش خبرنگار فت فتو حجت الاسلام اصغر عسکری در خطبه های نماز جمعه شهر رفسنجان […]

کرمان- فت فتو- امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه دستگاه های نظارتی در جامعه نباید کور شوند گفت: اگر این دستگاه ها ترک فعل کنند مردم را متضرر می کنند و در این زمینه باید تدبیر صحیح اندیشیده شود.

به گزارش خبرنگار فت فتو حجت الاسلام اصغر عسکری در خطبه های نماز جمعه شهر رفسنجان اظهار کرد: دولت نیز باید با دستگاه هایی که عوامل آنها ترک فعل می  کنند و نظارت را انجام نمی دهند برخورد جدی داشته باشد.

امام جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: خبرهای ناخوشایندی از اختلاسگران جامعه در فضای مجازی دست به دست می شود که اگر صحیح نیست باید با عوامل فضای مجازی و مخلان امنیت برخورد جدی شود و از طرفی اگر صحیح است باید با اختلاسگران به طور جدی برخورد شود.

وی ادامه داد: نباید صرفا به ممنوع الخروج کردن اختلاسگران اکتفا شود.

امام جمعه رفسنجان همچنین با اشاره به پیاده روی اربعین گفت: اربعین از جایگاه اعتقادی خاصی برخوردار است و مردم در حرکتی خودجوش از سراسر دنیا بدون هیچ تبلیغی به کربلا می روند.

وی همچنین اربعین را از جلوه های همبستگی مذهبی و دینی بین ادیان مختلف برشمرد.

رفسنجان در ۱۰۰ کیلومتری شمال غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.




امام جمعه رفسنجان: دستگاه‌های نظارتی نباید ترک فعل کنند

منبع: ایرنـا
? امام جمعه رفسنجان: دستگاه‌های نظارتی نباید ترک فعل کنند