امام جمعه رفسنجان: تصمیمات اخیر مسئولان شرکت مس حکیمانه نیست 

کرمان – فت فتو – امام جمعه رفسنجان گفت: مسئولان تصمیم‌گیر در مجموعه شرکت ملی صنایع مس که خارج از استان کرمان تصمیم می‌گیرند در تصمیم‌ها و سیاست‌های انقباضی خود تجدید نظر کنند زیرا تصمیمات اخیرشان حکیمانه نیست. به گزارش فت فتو، حجت الاسلام اصغر عسکری در خطبه های نماز جمعه این هفته رفسنجان افزود: […]

کرمان – فت فتو – امام جمعه رفسنجان گفت: مسئولان تصمیم‌گیر در مجموعه شرکت ملی صنایع مس که خارج از استان کرمان تصمیم می‌گیرند در تصمیم‌ها و سیاست‌های انقباضی خود تجدید نظر کنند زیرا تصمیمات اخیرشان حکیمانه نیست.

به گزارش فت فتو، حجت الاسلام اصغر عسکری در خطبه های نماز جمعه این هفته رفسنجان افزود: مسئولان شرکت صنایع ملی مس ایران سعی کنند خسارات مردمی که هوا و آب آنها را مس آلوده می کند را با ارائه خدمات بیشتر جبران کنند.

وی تاکید کرد: مسئولان شرکت مس با توسعه و ایجاد اشتغال در صنایع مس موجبات اشتغال جوانان و دلگرمی مردم را فراهم کنند.

در این زمینه بیشتر بخوانید:

حساب‌های بانکی مس نیامده از کرمان پَر کشید

دشمن درصدد سوری سازی ایران است

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ناآرامی های اخیر اظهار داشت: دشمن آرامش و امنیت مردم ایران را هدف قرار داده و در اغتشاشات اخیر درصدد اجرای پروژه سوریه سازی و ایجاد جنگ داخلی در ایران اسلامی است.

وی گفت: دشمن فوت خانم امینی را که ۴۰ پزشک متخصص از ۱۹ رشته پزشکی پیکر وی را بررسی و اعلام کردند، هیچ ضربه ایی به این خانم وارد نشده است را بهانه قرار داد و برای دشمن سوژه شد.

وی تصریح کرد: دشمن سه هزار کانون شورش را طی چند سال اخیر ایجاد کرده بود و با مرگ مهسا امینی این آشوب ها و اغتشاشات را رقم زد و در شهرها مختلف لیدرهای خود را ساماندهی کرد اما غافل از اینکه مردم ایران با سوریه فرق دارند و با بصیرت توطئه های دشمن را خنثی می کنند.

حجت الاسلام عسکری اظهار داشت: لذا پرده از چهره دشمن برداشته شد و دستگاه قضا با ورود به این قضیه اغتشاشگران مطیع دشمن را مجازات خواهد کرد و به افرادی که مردم را تحریک می کنند تذکرات لازم داده شد.

امام جمعه رفسنجان همچنین گفت: یکی از بهترین جلوه های جهاد تبیین ارائه عملکرد ادارات، دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی به مردم است که موجبات خوشحالی مردم و مأیوس شدن دشمن را فراهم می کند.

گزارش عملکرد اقدامات انجام شده بهترین جلوه جهاد تبیین است

وی به هفته کتابخوانی نیز اشاره کرد و این هفته را به همگان تبریک گفت و افزود: نباید با کتابخوانی بیگانه باشیم و بخصوص به کتاب قرآن که در شب قدر نازل شد بها دهیم که به عنوان سند محکم برای رسیدن به اهداف متعالی است.

وی افزود: کتاب غذای روح است و فرهنگ کتابخوانی باید به عنوان سیره بین مردم رواج پیدا کند.

حجت الاسلام عسکری گفت: اقدامات انجام شده به مردم از سوی شورای اسلامی شهر و شهرداری رفسنجان قابل تقدیر است.

بار سنگین اقتصاد بر دوش مردم به عنوان رکن اصلی انقلاب است

وی خاطرنشان کرد: مردم رکن اصلی انقلاب هستند و بارهای سنگین اقتصادی را آنها بر دوش می کشند لذا ارائه گزارش دستاوردها و اقدامات انجام شده مردم را امیدوار و دشمن را مأیوس می کند.

امام جمعه رفسنجان شهادت مردم در ایذه، خوزستان و اصفهان را تسلیت گفت و افزود: مردم باید با دشمن شناسی و بصیرت با رژیم سعودی و آمریکای پلید مقابله کنند تا با شکست مواجه شوند همانطور که دشمن تعبیر کرد که در تحریم های ایران به شکست مفتضحانه ای رسیدیم.




امام جمعه رفسنجان: تصمیمات اخیر مسئولان شرکت مس حکیمانه نیست 

منبع: ایرنـا
? امام جمعه رفسنجان: تصمیمات اخیر مسئولان شرکت مس حکیمانه نیست