امام جمعه رفسنجان: برکات تشکیل سپاه در همه عرصه‌ها نمایان است

کرمان-فت فتو-امام جمعه رفسنجان با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران تاکید کرد که امروز این نهاد مقدس به بالندگی رسیده و برکات آن نیز در همه عرصه ها نمایان است. به گزارش خبرنگار فت فتو حجت الاسلام اصغر عسکری در خطبه های نماز جمعه این هفته رفسنجان افزود: امروز شاهد شکوفایی این نهال مقدس […]

کرمان-فت فتو-امام جمعه رفسنجان با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران تاکید کرد که امروز این نهاد مقدس به بالندگی رسیده و برکات آن نیز در همه عرصه ها نمایان است.

به گزارش خبرنگار فت فتو حجت الاسلام اصغر عسکری در خطبه های نماز جمعه این هفته رفسنجان افزود: امروز شاهد شکوفایی این نهال مقدس هستیمآ؛ سپاه در همه عرصه ها اعم از نظامی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، علمی، اقتصادی حضور دارد و در بازسازی و کمک به دولت های مختلف نیز برای حل مشکلات مردم گام برمی دارد.

وی اظهارداشت: اگرچه برخی توهین و جسارت می کنند و شاید گمان دارند امنیت شان را از آمریکا  و صهیونیسم گرفته اند اما بهتر است از خواب غفلت بیدار شوند و با بصیرت افزایی به میدان بیایند.

امام جمعه رفسنجان همچنین در ادامه بر بهره گیری هرچه بیشتر از شب های قدر و نیز حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد.

شهرستان رفسنجان در ۱۰۰ کیلومتری شمال غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.




امام جمعه رفسنجان: برکات تشکیل سپاه در همه عرصه‌ها نمایان است

منبع: ایرنـا
? امام جمعه رفسنجان: برکات تشکیل سپاه در همه عرصه‌ها نمایان است