امام جمعه رفسنجان: انتقال حساب‌ بانکی شرکت مس از شهرستان تصمیمی نابجاست

کرمان- فت فتو- امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه مسئولان شرکت مس نسبت به محیط پیرامون خود مسئولیت و رسالت دارند گفت: مس درباره تصمیم نابجای خود مبنی بر انتقال حساب‌های بانکی‌اش از شهرستان تجدیدنظر کند. به گزارش خبرنگار فت فتو حجت الاسلام اصغر عسکری در خطبه های این هفته نمازجمعه شهر رفسنجان اظهارداشت: مسئولان […]

کرمان- فت فتو- امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه مسئولان شرکت مس نسبت به محیط پیرامون خود مسئولیت و رسالت دارند گفت: مس درباره تصمیم نابجای خود مبنی بر انتقال حساب‌های بانکی‌اش از شهرستان تجدیدنظر کند.

به گزارش خبرنگار فت فتو حجت الاسلام اصغر عسکری در خطبه های این هفته نمازجمعه شهر رفسنجان اظهارداشت: مسئولان شرکت مس موجودی شان در بانک ها، پول ها و سپرده ها را از بانک های رفسنجان نبرند و درخواست کردیم که کمک کنند تا وام های کم بهره و بلند مدت به سیلزدگان و کشاورزان خسارت دیده اعطا کنند.

وی تاکید کرد: مسئولان شرکت مس باید مثل قبل به کمک مردم بیاید.

امام جمعه رفسنجان همچنین در ادامه با اشاره به هفته تربیت بدنی و ضرورت توسعه فضاهای ورزشی قابل دسترس برای مردم گفت: مجتمع مس سرچشمه و بخش خصوصی نسبت به احداث باشگاه ها و سالن های ورزشی در سطح شهرستان اقدام کنند.

وی همچنین در درخواست از خیران و مردم اظهارداشت: همانگونه که در روستاها و شهرها مسجد و پایگاه عبادی داریم، باشگاه های ورزشی هم در دسترس عموم قرار گیرد؛ مسئولان و خیران باید به ورزش به عنوان ضرورت زندگی بنگرند و فضاهای ورزشی را توسعه دهند.

حجت الاسلام عسکری تصریح کرد: متاسفانه ورزش در جامعه دچار افراط و تفریط شده و عده ای آن را بیهوده و عده ای هم ورزش را موجب سلامتی و تندرستی می دانند؛ باید به ورزش نگاه ویژه شود؛ بی توجهی به ورزش بی توجهی به سلامت آینده جامعه است.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود در مورد پروژه شکست خورده آشوب های اخیر اظهار کرد: دشمن روحیاتی دارد که اگر به موفقیت برسیم دسیسه و توطئه چینی می کند تا به پیشرفت دست نیابیم و اگر دچار نگرانی شویم خوشحال می شود.

حجت الاسلام عسکری خاطرنشان کرد: دشمن مخالف مساجد و سنگرهای اسلام است که مسجد را آتش می زند زیرا از مسجد سیلی خوردند؛ اگر به تصویر شهید سردار سلیمانی جسارت می کنند زیرا از مزار مطهر و خانواده این شهید نیز هراس دارند.

رفسنجان در ۱۰۰ کیلومتری شمال غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.




امام جمعه رفسنجان: انتقال حساب‌ بانکی شرکت مس از شهرستان تصمیمی نابجاست

منبع: ایرنـا
? امام جمعه رفسنجان: انتقال حساب‌ بانکی شرکت مس از شهرستان تصمیمی نابجاست