امام جمعه رفسنجان: اقدامات جهادی دولت مشهود و انتظار مقابله با گرانی هم بحق است

کرمان – فت فتو- امام جمعه رفسنجان گفت: هرچند خدمات گسترده میدانی و جهادی مسئولان نظام برای حل مشکلات مردم مشهود است اما زندگی و معیشت برخی مردم واقعا سخت شده و مردم انتظار دارند جلو گرانی ها گرفته شود. به گزارش فت فتو حجت الاسلام اصغر عسکری در خطبه های نماز جمعه این هفته […]

کرمان – فت فتو- امام جمعه رفسنجان گفت: هرچند خدمات گسترده میدانی و جهادی مسئولان نظام برای حل مشکلات مردم مشهود است اما زندگی و معیشت برخی مردم واقعا سخت شده و مردم انتظار دارند جلو گرانی ها گرفته شود.

به گزارش فت فتو حجت الاسلام اصغر عسکری در خطبه های نماز جمعه این هفته رفسنجان اظهار کرد: از شخص رییس جمهور تا وزیران و سایر مدیران اقدامات جهادی برای حل مشکلات مردم دارند؛ از طرفی فروش نفت و میعانات گازی هم در وضع خوب صادرات قرار دارد.

وی افزود: همچنین توقف رشد نقدینگی هم اعلام شده اما زندگی و معیشت برخی از مردم واقعا سخت است و باید چاره ای اندیشید.

حجت الاسلام عسکری گفت: این انتظار و توقع مردم بحق است که جلو تورم گرفته شود تا این موفقیت ها در کام مردم شیرین باشد.

وی بیان کرد: مردم با اینکه از خشکسالی، تورم جهانی و جنگ اوکراین باخبر هستند اما انتظار دارند با قاچاق، احتکار، رانت و فساد مبارزه شود و موجبات معیشت بهتر مردم فراهم آید.

حجت الاسلام عسکری در ادامه با تاکید بر ضرورت توسعه اشتغال بیان کرد: مسئولان مجتمع مس سرچشمه در آزمونی استخدامی، قول دادند همه پذیرفته شدگان و تحصیلکرده ها در رده های دیپلم و لیسانس در این آزمون را استخدام کنند و با بازدیدهایی هم که از مجموعه مس شد زمینه های اشتغالزایی در این صنعت وجود دارد و نباید در این شهرستان با وجود صنعت عظیم مس بیکار وجود داشته باشد.

امام جمعه رفسنجان در ادامه همچنین بر ضرورت رعایت عفاف و حجاب در جامعه تاکید کرد.

رفسنجان در ۱۰۰ کیلومتری شمال غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.




امام جمعه رفسنجان: اقدامات جهادی دولت مشهود و انتظار مقابله با گرانی هم بحق است

منبع: ایرنـا
? امام جمعه رفسنجان: اقدامات جهادی دولت مشهود و انتظار مقابله با گرانی هم بحق است