امام جمعه جیرفت: سلامت نیروهای نظامی با اصلاح جامعه مرتبط است

جیرفت – فت فتو – امام جمعه جیرفت با بیان اینکه حفظ حقوق مردم و شئون دستگاه‌های حکومتی، نظامی و انتظامی باید توامان مدنظر باشد گفت: سلامت نیروهای نظامی و انتظامی مستقیم با سلامت و اصلاح جامعه مرتبط است. به گزارش فت فتو، حجت الاسلام میثم تارم روز پنجشنبه در دیدار قضات و کارکنان دادسرای […]

جیرفت – فت فتو – امام جمعه جیرفت با بیان اینکه حفظ حقوق مردم و شئون دستگاه‌های حکومتی، نظامی و انتظامی باید توامان مدنظر باشد گفت: سلامت نیروهای نظامی و انتظامی مستقیم با سلامت و اصلاح جامعه مرتبط است.

به گزارش فت فتو، حجت الاسلام میثم تارم روز پنجشنبه در دیدار قضات و کارکنان دادسرای نظامی جنوب کرمان با اشاره به رسالت این دادسرا اظهارداشت: دادسرای نظامی تاکنون در انجام رسالت هایش موفق بوده و امید که این مسیر ادامه داشته باشد.

به گفته وی تعدی از وظیفه مسئولانی که مامور به حفظ نظم، امنیت و نوامیس مردم هستند قطعا باید در چارچوب قانون و با قاطعیت مورد برخورد قرار گیرد.

تارم با بیان اینکه هزینه پیشگیری و آموزش کمتر از هزینه مقابله با جرایم است گفت: تذکرات مستمر و توجیه جامعه هدف نسبت به عواقب تخلفات عمدی و غیرعمدی بسیار سودمند است.

امام جمعه جیرفت بیان کرد: اصل کار قضاوت بسیار سخت و حساس است و انجام این رسالت در حوزه نظامی به مراتب سخت‌تر و حساس‌تر خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به گستردگی ماموریت ها در جنوب استان کرمان اظهارداشت: نسبت به تقویت و متناسب سازی نیروی انسانی حوزه دادسرای نظامی جنوب کرمان اقدام شود.

به گزارش فت فتو رییس دادسرای نظامی جنوب استان کرمان نیز در ادامه با بیان اینکه اعمال مجازات در قوه قضاییه باید آخرین راهکار باشد گفت: سازمان قضایی نیروهای مسلح در مرحله اول توجه ویژه‌ای به پیشگیری از وقوع جرم، آگاه سازی و آموزش دارد.

هادی حسین زاده افزود: قضات دادسرای نظام جنوب کرمان به هفت شهرستان زیرپوشش حوزه قضایی اعزام می شوند و بایدهاونبایدهای رفتاری ماموران را به آنان آموزش می دهند.

وی ادامه داد: قاطعانه با جرایم ارتکابی که حقوق شهروندی همشهریان را نقض کند برخورد قاطع می شود و در جرایم امنیتی و حفاظتی نیز با سرعت و قاطعیت عمل می کنیم.




امام جمعه جیرفت: سلامت نیروهای نظامی با اصلاح جامعه مرتبط است

منبع: ایرنـا
? امام جمعه جیرفت: سلامت نیروهای نظامی با اصلاح جامعه مرتبط است