امام جمعه جیرفت: دولت انقلابی به جوانان اعتماد کند

جیرفت – فت فتو – امام جمعه جیرفت با تاکید بر ضرورت بهره گیری از توان، دانش و تلاش جوانان انقلابی گفت: دولت انقلابی به جوانان اعتماد کند و استفاده از آنان در برنامه اصلی دولت قرار گیرد. به گزارش فت فتو، حجت الاسلام میثم تارم در خطبه های این هفته نمازجمعه جیرفت اظهار داشت: […]

جیرفت – فت فتو – امام جمعه جیرفت با تاکید بر ضرورت بهره گیری از توان، دانش و تلاش جوانان انقلابی گفت: دولت انقلابی به جوانان اعتماد کند و استفاده از آنان در برنامه اصلی دولت قرار گیرد.

به گزارش فت فتو، حجت الاسلام میثم تارم در خطبه های این هفته نمازجمعه جیرفت اظهار داشت: انتصابات دولت هر چه سریعتر انجام شود تا کار مردم لنگ نماند لذا دولت از جوانان مومن و متعهد استفاده کند.

وی همچنین در ادامه به اشاره به سکوت سازمان های جهانی مدعی حقوق بشر درباره جنایت ها در یمن و دیگر کشورهای مسلمان با بیان اینکه ادعاهای سازمان ملل و نهادهای حقوق بشری خالی از واقعیت است، گفت: تضاد و دوگانگی این سازمان ها در جریان جنگ اوکراین در مقایسه با جنگ یمن، سوریه، عراق و افغانستان مشخص شد.

حجت الاسلام تارم تاکید کرد: سازمان موسوم به حقوق بشر در عمل نشان داد که حقوق بشر از دیدگاه آنها حقوق بشر اروپایی است.

وی افزود: برای این مدعیان حقوق بشر یک انسان اروپایی مهم است اما کودکان یمنی، عراقی و افغانستانی مهم نیستند.

امام جمعه جیرفت با بیان اینکه جوانان باید هوشیار باشند، گفت: جوانان جهاد تبیین رهبری را در زمینه حقوق بشر اروپایی نیز تشریح کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مذاکرات هسته ای نیز اشاره و تاکید کرد: ایران در مذاکرات از خطوط قرمز خود کوتاه نخواهد آمد.

امام جمعه جیرفت همچنین در ادامه مناسبت های پیش رو مثل روز جوان و روز شهید و شهادت را گرامی داشت و ضمن تشکر ازخدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران به تبیین اهمیت و جایگاه شهادت و ایثار در جامعه پرداخت.

وی افزود: وظیفه همگانی است که نگذاریم نام و یاد شهدا به فراموشی سپرده شود.

حجت الاسلام تارم در بخش دیگری از سخنان خود به دیدار مقام معظم رهبری با اعضای مجلس خبرگان رهبری نیز اشاره کرد و گفت: معظم له در این نشست به تحکیم نظام و شاخه های قدرت پرداختند و فرمودند قدرت ملی در اولویت همه برنامه ها قرار گیرد، از این رو همه دستگاه ها وظیفه تحقق این موضوع را دارند.

 وی افزود: هیچکس حق ندارد در زمینه تضعیف نظام اقدامی کند چرا که خیانت به نظام و خون شهدا محسوب می شود.

امام جمعه جیرفت به پرتاب ماهواره توسط سپاه پاسدران نیز اشاره کرد، آن را از افتخارات سپاه پاسدران برشمرد و گفت: این افتخار بزرگی در سطح دنیاست زیرا در سایه تحریم، چنین ماهواره ای را در مدار زمین ارسال کردیم.

شهرستان جیرفت در جنوب استان کرمان قرار دارد.




امام جمعه جیرفت: دولت انقلابی به جوانان اعتماد کند

منبع: ایرنـا
? امام جمعه جیرفت: دولت انقلابی به جوانان اعتماد کند