امام جمعه جیرفت خواستار احداث صنایع جنبی بخش کشاورزی شد

فت فتو/کرمان امام جمعه جیرفت احداث صنایع جانبی بخش کشاورزی را به عنوان زیرساخت های مورد نیاز خواستار شد و گفت: دولت باید به تولیدات استراتژیک توجه بیشتری داشته باشد تا از واردات جلوگیری شود. حجت الاسلام میثم تارم شامگاه ۱۶ شهریورماه در نشست هم اندیشی الگوی کشت محصولات کشاورزی جنوب استان کرمان که با […]

فت فتو/کرمان امام جمعه جیرفت احداث صنایع جانبی بخش کشاورزی را به عنوان زیرساخت های مورد نیاز خواستار شد و گفت: دولت باید به تولیدات استراتژیک توجه بیشتری داشته باشد تا از واردات جلوگیری شود.

حجت الاسلام میثم تارم شامگاه ۱۶ شهریورماه در نشست هم اندیشی الگوی کشت محصولات کشاورزی جنوب استان کرمان که با حضور استاندار و کشاورزان برگزار شد، گفت: نگاه نماینده عالی دولت به مناطق کم برخوردار قابل توجه است.

وی با اشاره به تبعات جنگ اوکراین و روسیه افزود: یاید در آستانه سال زراعی جدید به نحوی برنامه ریزی شود که کشاورزان کمتر تحت تاثیر نوسانات قیمت ها قرار بگیرند و در این راستا جنگ اوکراین و روسیه را نمی توان نادیده گرفت.

تارم زندگی مردم جنوب را در گرو بخش کشاورزی دانست و افزود: زندگی اکثریت قریب به اتفاق خانوارهای جنوب کرمان تحت تأثیر بازار محصولات است که متاسفانه همه ساله شاهد فراز و نشیب‌های متعدد هستیم که باید الگوی کشت بیش از این مدیریت شود.

امام جمعه جیرفت با اشاره به تولیدات کشاورزی که نقش بسزایی در تامین امنیت غذایی دارد، افزود: لازم است به تصمیمات مهم توجه شود و چالش ها را در حوزه زراعت آسیب شناسی کنیم تا از هدر رفت منابع مورد استفاده در تولیدات جلوگیری به عمل آید.

وی به میزان برداشت محصولات کشاورزی اشاره کرد و احداث صنایع جانبی بخش کشاورزی را به عنوان زیرساخت های مورد نیاز خواستار شد و گفت: دولت باید به تولیدات استراتژیک توجه بیشتری داشته باشد تا از واردات جلوگیری شود.

انتهای پیام




امام جمعه جیرفت خواستار احداث صنایع جنبی بخش کشاورزی شد

منبع: ایـسنا
? امام جمعه جیرفت خواستار احداث صنایع جنبی بخش کشاورزی شد