امام جمعه جیرفت: اگر «سپاه» نبود، اروپا و غرب امروز گرفتار داعش بودند

امام جمعه جیرفت گفت: پارلمان اروپا در یک قطعنامه، سپاه پاسداران مردمی و ضد تروریست را تروریست معرفی کرد، این قدرنشناسی است اروپا و غرب باید قدرشناس سپاه باشند اگر این سپاه نبود امروز اروپا گرفتار داعشی‌ها بودند. به گزارش فت فتو از جیرفت، امام جمعه جیرفت امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار […]


امام جمعه جیرفت گفت: پارلمان اروپا در یک قطعنامه، سپاه پاسداران مردمی و ضد تروریست را تروریست معرفی کرد، این قدرنشناسی است اروپا و غرب باید قدرشناس سپاه باشند اگر این سپاه نبود امروز اروپا گرفتار داعشی‌ها بودند.

به گزارش فت فتو از جیرفت، امام جمعه جیرفت امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: در غرب و آمریکا بحث آزار و اذیت زنان فاجعه آفرین است و آمارهای ارائه شده از این موضوع در نهادهای رسمی و ارتش آمریکا نشان دهنده اوج فلاکت آنهاست.

 حجت‌الاسلام میثم تارم با اشاره به نقشه‌های شیطان بزرگ در متلاشی کردن بنیان خانواده گفت: دشمن این حقیقت را دریافته و می‌داند یکی از راه‌های تسلط بر کشورهای اسلامی اشاعه فحشا و فساد و استحاله فرهنگی آنها با از هم پاشاندن بنیان خانواده و ترویج بی‌حجابی است و با رواج بی‌بندوباری آنها را آماده سلطه‌پذیری کند .

 وی با تبریک ماه رجب تصریح کرد: ماه رجب ماه استغفار و مناجات است و مومنین باید از این ماه توشه کسب کرده و در زمره رجبیون قرار بگیرند.

 امام جمعه جیرفت با اشاره به اعدام جاسوس انگلیسی گفت: این موضوع باید برای همه عبرت و درس باشد.

خطیب جمعه جیرفت ابراز کرد: پارلمان اروپا در یک اقدام مداخله جویانه قطعنامه ضد ایرانی تصویب کرد و در این قطعنامه سپاه پاسداران مردمی و ضد تروریست را تروریست معرفی کرد، این قدرنشناسی است اروپا و غرب باید قدرشناس سپاه باشند اگر این سپاه نبود امروز اروپا گرفتار داعشی‌ها بود.

 وی در ادامه گفت: سپاه و سرداران سپاه شر داعش را از جهان و اروپا کم کردند و این مصوبه خلاف تمام مقررات بین‌المللی است که یک نهاد رسمی را در زمره تروریست قرار دادند.

 تارم ادامه داد: این قطعنامه‌ها بی خاصیت است ، سپاه چهل سال مورد تحریم است و در سایه همین تحریم‌ها سپاه کشور را به قدرت بزرگ موشکی و پهپادی منطقه تبدیل کرده است و این سر و صداها هیچ خللی در روحیه مردم و مسؤولان ما وارد نمی‌کند.

وی خاطرنشان کرد: مردم همیشه حامی سپاه مردمی بوده و خواهند بود و مردم ایران اسلامی یکپارچه و بدون اختلاف حمایت همه‌جانبه خود را از همه نهادهای انقلابی و در راس آنها سپاه اعلام می‌کنند.

امام جمعه جیرفت در پایان با تذکر به مسؤولان شهرستان جیرفت اظهار داشت: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نسبت به توزیع نفت و گاز مایع به شهرستان اقدامات لازم را انجام دهند و زیبنده نیست مردم جیرفت در صف ‌ای طولانی معطل شوند.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





امام جمعه جیرفت: اگر «سپاه» نبود، اروپا و غرب امروز گرفتار داعش بودند

منبع: فــارس
? امام جمعه جیرفت: اگر «سپاه» نبود، اروپا و غرب امروز گرفتار داعش بودند