امام جمعه جیرفت: اجازه تحریف حقایق دفاع مقدس را نباید داد

جیرفت – فت فتو – امام جمعه جیرفت با بیان اینکه دستاوردهای دفاع مقدس ناشی از ولایت پذیری رزمندگان و هدایت های امام خمینی(ره) است گفت: اجازه تحریف حقایق این دفاع مقدس را نمی دهیم. به گزارش فت فتو حجت‌الاسلام میثم تارم روز چهارشنبه در آیین عطرافشانی گلزار مطهر شهدای جیرفت به مناسبت آغاز هفته دفاع […]

جیرفت – فت فتو – امام جمعه جیرفت با بیان اینکه دستاوردهای دفاع مقدس ناشی از ولایت پذیری رزمندگان و هدایت های امام خمینی(ره) است گفت: اجازه تحریف حقایق این دفاع مقدس را نمی دهیم.

به گزارش فت فتو حجت‌الاسلام میثم تارم روز چهارشنبه در آیین عطرافشانی گلزار مطهر شهدای جیرفت به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس اظهارداشت: پیام این برنامه ها مانند عطرافشانی گلزار شهدا، اتکا به شهدا، ادامه راه آنان و انقلاب تا رسیدن به سرمنزل مقصود است.

وی با بیان اینکه همه مدیون شهدا هستیم گفت: رزمندگان و شهدا در دفاع مقدس معجزه آفریدند و دشمن را در دستیابی به اهدافش ناکام گذاشتند؛ اجازه ندادند خواب شوم دشمن تعبیر شود و حتی اجازه تصرف یک وجب از خاک ایران اسلامی را ندادند.

امام جمعه جیرفت همچنین به تمثال مبارک شهدا در سطح این شهر اشاره و تاکید کرد: تابلو این تمثال ها نیازمند تعویض و سازسازی است که متولیان باید اقدام کنند.




امام جمعه جیرفت: اجازه تحریف حقایق دفاع مقدس را نباید داد

منبع:ایرنـا
? امام جمعه جیرفت: اجازه تحریف حقایق دفاع مقدس را نباید داد