امام با اتکال به خدا، انقلاب را به پیروزی رساند

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: امام انسان شجاع و دلیری بود و با اتکال به خداوند متعال، انقلاب را به پیروزی رساند. حجت‌الاسلام والمسلمین موسی غضنفرآبادی در  گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی نذیر کرمان گفت: امام برای انجام یک رسالت بزرگ، خستگی‌ناپذیر و پرقدرت با توکل به خدا، پا به عرصه […]

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: امام انسان شجاع و دلیری بود و با اتکال به خداوند متعال، انقلاب را به پیروزی رساند.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسی غضنفرآبادی در  گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی نذیر کرمان گفت: امام برای انجام یک رسالت بزرگ، خستگی‌ناپذیر و پرقدرت با توکل به خدا، پا به عرصه میدان گذاشت.

 
وی از تسلط بر علوم دینی، ایمان و شجاعت به عنوان سه ویژگی شاخص و بزرگ امام خمینی(ره) نام برد و ابراز کرد: امام عالم بود و به معنای حقیقی بر علوم دینی تسلط کامل داشت.
 
نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تمام وجود حضرت امام، ایمان به خدا بود و ذره‌ای تردید در این مرد الهی وجود نداشت.
 
غضنفرآبادی تصریح کرد: امام، انسان شجاع و دلیری بود و با اتکال به خداوند متعال، انقلاب را به پیروزی رساند.
 
وی با بیان اینکه این انقلاب عزت ما ایرانیان است، افزود: ملت ایران با تمام وجود انقلاب را درک کرده و این انقلاب عزت و مایه‌ی آبروی ملت است.
 
رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تصریح کرد: امروز کشورهایی که سر ناسازگاری با انقلاب داشتند با سرشکستگی و شرم‌پساری به دست بوسی با ملت ایران آمده‌اند.
 
غضنفرآبادی گفت: دشمن دنبال این است انقلاب را تخریب و یاس و ناامیدی بین مردم وارد کند.
 
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در دل تمام ملت ایران ریشه زده است، خطاب به مردم اظهار کرد: از قافله انقلاب و انقلابیون، آرمان‌ها و حاج قاسم‌ها عقب نمانید. 
 
نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسیر امام زمان از مسیر رهبری گذر می‌کند، اضافه کرد: این انقلاب از تیررس استکبار جهانی خارج شده و آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.
 
غضنفرآبادی در ادامه با اشاره به دستاوردهای انقلاب خاطرنشان کرد: دیگر فریب و دروغ دشمن تاثیری ندارد و ملت ایران به فضل الهی بی‌اعتنا به کشورهای غربی به مسیر عزتمندی خود ادامه می‌دهد.

انتهای خبر/عباسزاده




امام با اتکال به خدا، انقلاب را به پیروزی رساند

منبع:آرمـان
? امام با اتکال به خدا، انقلاب را به پیروزی رساند