امامزاده عبدالله نارتیچ بم مرمت می‌شود

نذیر کرمان/کرمان سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان از مرمت و احیاء امامزاده عبدالله نارتیچ بم با همکاری اوقاف خبر داد. محمدعلی کدوری ۲۰ شهریور ماه با اشاره به نشست با امام جمعه و فرماندار شهرستان بم اظهار کرد: در این نشست در خصوص نحوه مرمت و احیاء مقبره امامزاده عبدالله نارتیچ گفتگو […]

نذیر کرمان/کرمان سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان از مرمت و احیاء امامزاده عبدالله نارتیچ بم با همکاری اوقاف خبر داد.

محمدعلی کدوری ۲۰ شهریور ماه با اشاره به نشست با امام جمعه و فرماندار شهرستان بم اظهار کرد: در این نشست در خصوص نحوه مرمت و احیاء مقبره امامزاده عبدالله نارتیچ گفتگو و مقرر شد کارگروه‌هایی با حضور کارشناسان اوقاف و میراث‌فرهنگی برای آغاز عملیات مرمت این امامزاده تشکیل شود.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان افزود: قدمت این امامزاده به دوره اسلامی باز می‌گردد و در تلاشیم با همکاری دستگاه‌های مرتبط هرچه سریعتر این عملیات را به نتیجه برسانیم.

او به مرمت مسجد وکیل و سایر بناهای تاریخی شهرستان بم با همکاری فرمانداری و اوقاف اشاره و بیان کرد: این شهرستان با داشتن ارگ تاریخی و سایر آثار میراثی و طبیعی یکی از مقاصد اصلی گردشگران ایرانی و خارجی است که امیدواریم بتوانیم با برنامه‌هایی که در دستور کار داریم بم را به روزهای اوج خود برگردانیم.

کدوری خاطرنشان کرد: ارگ تاریخی بم قبلا در هنگام روز میزبان علاقمندان بود ولی در حال حاضر در هنگام شب نیز می‌تواند پذیرای گردشگران باشد.

انتهای پیام




امامزاده عبدالله نارتیچ بم مرمت می‌شود

منبع: ایـسنا
? امامزاده عبدالله نارتیچ بم مرمت می‌شود