امام‌جمعه بم: مردم ما در برابر همه توطئه‌ها و شقاوت‌ها ایستادگی کردند

نذیر کرمان/کرمان امام جمعه بم گفت: مردم ما بیش از چهار دهه در برابر توطئه‌ها و شقاوت‌ها ایستادگی کردند و ماحصل این ایستادگی‌ها، دستاوردهای زیادی در حوزه‌های مختلف برای کشور شده است. مراسم راهپیمایی چهل‌وپنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور در شهرستان بم با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد. حجت‌الاسلام قاسم دانشی […]

نذیر کرمان/کرمان امام جمعه بم گفت: مردم ما بیش از چهار دهه در برابر توطئه‌ها و شقاوت‌ها ایستادگی کردند و ماحصل این ایستادگی‌ها، دستاوردهای زیادی در حوزه‌های مختلف برای کشور شده است.

مراسم راهپیمایی چهل‌وپنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور در شهرستان بم با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

حجت‌الاسلام قاسم دانشی امام جمعه بم در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن اظهار کرد: دشمنان در چهار دهه گذشته هرچه توانستند علیه ملت ایران انجام دادند ولی نتوانستند به موفقیت برسند.

وی مردم را صاحبان اصلی انقلاب دانست و ادامه داد: مردم ولی نعمتان انقلاب هستند و وظیفه مسئولان خدمت‌گزاری به مردم است.

امام جمعه بم در ادامه به دستاوردهای انقلاب در طول ۴۵ سال گذشته اشاره کرد و گفت: مردم در برابر توطئه‌ها و شقاوت‌ها ایستادگی کردند و ماحصل این ایستادگی‌ها، دستاوردهای زیادی در حوزه‌های مختلف برای کشور شده است.

وی بیان کرد: پیشرفت در حوزه‌های علمی، پزشکی، فناوری، دفاعی و کشاورزی فقط بخشی از دستاوردهای انقلاب بوده که امروزه ایران تبدیل به یک الگو برای بسیاری از کشورهای شده است.

انتهای پیام




امام‌جمعه بم: مردم ما در برابر همه توطئه‌ها و شقاوت‌ها ایستادگی کردند

منبع: ایـسنا
? امام‌جمعه بم: مردم ما در برابر همه توطئه‌ها و شقاوت‌ها ایستادگی کردند