الهویی: پرسپولیس مجبور به وقت تلف کردن شد!

سرمربی فوتبال گل‌گهر گفت: در نیمه دوم نمایش برتری از لحاظ تاکتیکی مقابل پرسپولیس داشتیم. پرسپولیس را به وقت تلف کردن و کشتن زمان بازی مجبور کردیم. به گزارش نذیر کرمان، سعید الهویی پس از شکست گل‌گهر مقابل پرسپولیس در یک چهارم نهایی جام حذفی در نشست خبری پس از بازی گفت: از طرف تیم و […]

سرمربی فوتبال گل‌گهر گفت: در نیمه دوم نمایش برتری از لحاظ تاکتیکی مقابل پرسپولیس داشتیم. پرسپولیس را به وقت تلف کردن و کشتن زمان بازی مجبور کردیم.

به گزارش نذیر کرمان، سعید الهویی پس از شکست گل‌گهر مقابل پرسپولیس در یک چهارم نهایی جام حذفی در نشست خبری پس از بازی گفت: از طرف تیم و کادرفنی معذرت‌خواهی می‌کنم. فکر می‌کنم بازی، دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول شاید بازی متعادل بود، نه پرسپولیس خیلی برتر بود و نه ما اما اشتباهات خیلی ساده و غافلگیر کننده‌ای در بعضی لحظات بازی داشتیم. متاسفانه در نیمه اول برابر پرسپولیس تنبیه شدیم.

مقصر این شکست من هستم

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر ادامه داد: به تیم پرسپولیس این پیروزی را تبریک می‌گویم. از کارگران محترم شرکت گل گهر معذرت‌خواهی می‌کنم. بسیار دوست داشتیم و تلاش کردیم در روزشان هدیه خوبی از طرف تیم به آن‌ها بدهیم و واقعا از آن‌ها عذرخواهی می‌کنم. مقصر این شکست و حذف مطمئنا من هستم. مسئولیتش هم با من است و از طرف تیم و کادرفنی معذرت خواهی می‌کنم.

عدالت رعایت نشد

الهویی ادامه داد: مقابل تیم‌های بزرگ مانند پرسپولیس، سپاهان، استقلال و … باید کاملا باهوش باشیم. از بازیکنان تیم‌ خود گله دارم. به آن‌ها افتخار می‌کنم. در نیمه دوم نمایش برتری از لحاظ تاکتیکی مقابل پرسپولیس داشتیم. پرسپولیس را به وقت تلف کردن و کشتن زمان بازی مجبور کردیم. به اندازه‌ای موقعیت ایجاد کردیم که بتوانیم گل دوم را هم بزنیم اما بدشانس بودیم. به بازیکنانم افتخار می‌کنم اما از آنها  گله دارم که چرا نیمه اول این شخصیت و کیفیت را نتوانستند نشان دهند؟ شاید اسیر جو استادیوم در شروع بازی شدیم و اشتباهات‌ فردی زیاد شد اما عدالت فوتبالی رعایت نشد. هرچند عادت کرده‌ایم در فوتبال عدالتی وجود ندارد و اتفاقات بالا و پایین زیاد می‌افتد. باز هم علاوه بر اینکه تقصیر را به گردن می‌گیرم، به تیمم افتخار می‌کنم. کیفیت فنی خیلی خوبی به خصوص در نیمه دوم داشتیم.

او در واکنش به اینکه گفتید در فوتبال عدالتی نیست، آیا اتفاقات غیر فنی باعث باخت گل گهر شد؟، گفت: نه منظورم این نیست. عدالت در فوتبال به این معنی که لزوما تیمی که کیفیت بهتری دارد پیروز نمی‌شود. این مورد طبیعی است. ما در نیمه دوم کیفیت فنی بهتری نسبت به پرسپولیس داشتیم و یادتان نرود چه تیمی در استادیوم خودش و با حضور هوادارانش مقابل ما قرار گرفته بود. بچه‌ها عملکرد خارق‌العاده‌ای در نیمه دوم داشتند ولی متاسفانه عدالت برای اینکه متناسب با کیفیتی فنی که ارائه کردیم تا بتوانیم گل بزنیم و از این مرحله عبور کنیم، برای ما رعایت نشد.

سرمربی فوتبال گلگهر در مورد علت تعویض رضا شکاری، توضیح داد: رضا شکاری مصدوم شده بود و شرایط ادامه بازی نداشت. با برانکارد از زمین بیرون رفت. وسلی هم به غیر از دو، سه حرکت اول، یکی از خطرناکترین موقعیت‌های ما را روی توپ والی که زد و از کنار دروازه بیرانوند به بیرون رفت به دست آورد. فکر می‌کنم تعویض‌های ما کیفیت خیلی خوبی داشتند. همه بازیکنان امروز کیفیت خوبی داشتند اما باید درس بگیریم که در بازی‌های بزرگ خیلی باهوش‌تر عمل کنیم و ساده موقعیت ها را از دست ندهیم.

الهویی ادامه داد: به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم. ترجیح می‌دهم کارشناسان در خصوص صحنه‌های داوری صحبت کنند. من مربی فوتبال هستم و می‌توانم در مورد مسائل فنی صحبت کنم.

سرمربی گل گهر در مورد اینکه الان تنها شانس این تیم کسب سهمیه لیگ برتر است و باید دوباره یک بازی حساس مقابل پرسپولیس در لیگ برتر داشته باشد، گفت: مطمئنا از فردا با انگیزه بیشتری خود را برای بازی بعدی مقابل آلومینیوم و پرسپولیس در استادیوم آزادی آماده خواهیم کرد. یقینا از اتفاقات بازی امروز درس می‌گیریم تا در سه بازی آینده عملکرد بهتری داشته باشیم. کاملا به لیگ و جایگاه چهارمی امیدواریم چرا که در نیمه دوم این بازی عملکرد خوبی داشتیم. به عنوان یک بیننده بیرونی هم بخواهم به این عملکرد نگاه کنم، واقعا از نیمه دوم مقابل پرسپولیس، با حضور این همه ستاره و بازیکن ملی پوش در ورزشگاهش و حضور هواداران خودش، لذت می‌برم. وظیفه ما این است که در سه هفته باقی مانده لیگ همین کیفیت نیمه دوم را تکرار کنیم. کاملا به ادامه لیگ امیدواریم. به این بازیکنان و تیم ایمان دارم. می‌توانیم دوباره جایگاه چهارمی را که حداقل حق ما در این لیگ بوده را به دست بیاوریم.

انتهای پیام

ادامه دارد…




الهویی: پرسپولیس مجبور به وقت تلف کردن شد!

منبع: ایـسنا
? الهویی: پرسپولیس مجبور به وقت تلف کردن شد!