الهویی: نخواستیم ۳ امتیاز را به هر روشی به دست بیاوریم!

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان می‌گوید تیمش نمی‌خواست ۳ امتیاز را برابر فولاد به هر قیمتی به دست بیاورد. به گزارش نذیر کرمان، سعید الهویی پس از تساوی خانگی تیمش برابر فولاد خوزستان در نشست خبری اظهار کرد: از هواداران گل گهر به خاطر این‌که در لحظات آخر بازی ۳ امتیاز را از دست […]

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان می‌گوید تیمش نمی‌خواست ۳ امتیاز را برابر فولاد به هر قیمتی به دست بیاورد.

به گزارش نذیر کرمان، سعید الهویی پس از تساوی خانگی تیمش برابر فولاد خوزستان در نشست خبری اظهار کرد: از هواداران گل گهر به خاطر این‌که در لحظات آخر بازی ۳ امتیاز را از دست دادیم عذرخواهی می‌کنم. این خیلی برای ما دردآور بود.

او افزود: هر کاری که در نیمه دوم لازم بود برای تغییر تاکتیک و بازیکنان انجام دهیم، انجام دادیم حتی زمانی که تیم حریف صرفاً با پرتعداد کردن بازیکنان قدبلندش جلوی زمین سعی داشت از هر جا با پاس بلند به جلوی زمین برسد باز هم تعویض‌هایی انجام دادیم که جلوی مسیر را بگیریم اما متاسفانه در لحظات آخر اشتباهات خیلی ساده‌ای مرتکب شدیم و دو امتیاز را از دست دادیم. متاسفم و برای آن عذرخواهی می‌کنم و باز هم مانند بازی گذشته مسئولیت از دست دادن امتیاز را بر عهده می‌گیرم. شاید باید تصمیمات و کارهای بهتری انجام می‌دادیم که حتماً مرور می‌کنم.

وی ادامه داد: ما در این دو هفته امتیاز از دست دادیم اما اتفاقی که افتاد آدم را به فکر فرو می‌برد. با احترام به تیم فولاد و علیرضا منصوریان و تیم خوب ذوب آهن، ما در این دو بازی تصمیم نگرفتیم و نخواستیم به هر قیمتی ۳ امتیاز را به دست بیاوریم. متاسفانه اتفاقاتی که در فوتبال می‌افتد مسیر را به سمتی می‌برد که مربیانی مانند ما به این فکر کنند که فقط بخش فنی و مسائل فنی در طول ۹۰ دقیقه تاثیرگذار نیست.

الهویی گفت: در بازی گذشته به داور این موضوع را گفتیم و داور گفت که نه چنین اتفاقی نیفتاده ولی بعد کارشناسان داوری گفتند تمام صحنه‌هایی که یک نیمکت ۲۰ نفره روی داور و کادر داوری فشار آورد که تصمیمات اشتباه بگیرد کاملاً نابحق بود. این اتفاق امروز هم به نوعی دیگر افتاد؛ تیم را دوستان بیرون می‌کشیدند یا اعتراضات زیاد از بیرون و داخل زمین اتفاق می‌افتاد، ما سعی می‌کردیم این اتفاق روی تیم ما نیفتد. مطمئناً اگر نتیجه ۲ بر ۱ در اختیار خیلی از تیم‌های دیگر لیگ برتر بود ممکن بود به هر روشی این نتیجه را حفظ کنند اما افتخار می‌کنم که بچه‌های تیم من هدفشان این نبود که به هر روشی این ۳ امتیاز را به دست بیاورند. خواستیم فوتبال جذاب بازی کنیم، موقعیت ایجاد کردیم و به حریف هم موقعیت دادیم. این ذات فوتبال است. فوتبال ریسکی را پذیرفتیم که فوتبالی جذاب و تماشایی داشته باشیم.

او تأکید کرد: به بازیکنانم افتخار می‌کنم که به هر روشی نخواستیم ۳ امتیاز را به دست بیاوریم. به تیم فولاد خوزستان نیز تبریک می‌گویم که یک امتیاز به اهواز برد و امیدواریم در ادامه به روند خوب نتیجه‌گیری خود برگردیم.

ادامه دارد…




الهویی: نخواستیم ۳ امتیاز را به هر روشی به دست بیاوریم!

منبع: ایـسنا
? الهویی: نخواستیم ۳ امتیاز را به هر روشی به دست بیاوریم!