الهامی: حقمان کسب ۳ امتیاز مقابل پرسپولیس بود

سرمربی مس رفسنجان از عملکرد تیمش تمجید کرد. به گزارش نذیر کرمان، مس رفسنجان و پرسپولیس امروز (دوشنبه) در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال به تساوی یک بر یک رسیدند. ساکت الهامی، سرمربی مس رفسنجان در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: همانطور که دیروز به شما گفتم، به بازیکنان ایمان دارم. […]

سرمربی مس رفسنجان از عملکرد تیمش تمجید کرد.

به گزارش نذیر کرمان، مس رفسنجان و پرسپولیس امروز (دوشنبه) در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال به تساوی یک بر یک رسیدند. ساکت الهامی، سرمربی مس رفسنجان در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: همانطور که دیروز به شما گفتم، به بازیکنان ایمان دارم. می‌دانستم که بازی تاکتیکی و سختی خواهد بود. باید یک تشکر ویژه از آقای کاظمی انجام دهم ولی می‌خواهم از کمک داور اول گلایه کنم. ما از او ضرر کردیم. از آقای افشاریان تشکر می‌کنم ولی زحماتش به بار نمی‌رسد.

او افزود: نمی‌دانم چرا از هر داوری تعریف می‌کنم دیگر به او برای بازی‌های ما داوری نمی‌دهند. کسانی که زحمت می‌کشند و اشتباه نمی‌کنند، حق دارند که داوری کنند. من به آقای کاظمی هم گفتم که به او ایمان دارم. دیدید که یک بازی خوب و تاکتیکی رقم خورد. دو تیم منتظر اشتباه حریف بودند. ما در دقایق آخر بازی می‌توانستیم نتیجه را عوض کنیم. ای کاش شرایط به شکلی بود که داوری کمی به سود ما بود. کمک آقای کاظمی باید به او کمک می‌کرد. کاظمی یک داور تاپ است که کمکش باید به او کمک کند. به نظرم می‌توانستیم برنده بازی باشیم. حق ما بود که سه امتیاز بازی را بگیریم.

ادامه دارد…




الهامی: حقمان کسب ۳ امتیاز مقابل پرسپولیس بود

منبع: ایـسنا
? الهامی: حقمان کسب ۳ امتیاز مقابل پرسپولیس بود