الهامی: اصلاح خط حمله سخت‌ترین کار ممکن است

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان معتقد است اصلاح خط حمله تیمش سخت‌ترین کار ممکن بوده است. به گزارش نذیر کرمان، ساکت الهامی پس از پیروزی ۳ بر صفر تیمش مقابل فولاد خوزستان که سومین پیروزی پیاپی این تیم در لیگ بود در نشست خبری اظهار کرد: قبل از هر چیزی افتتاح ورزشگاه شهدای رفسنجان را […]

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان معتقد است اصلاح خط حمله تیمش سخت‌ترین کار ممکن بوده است.

به گزارش نذیر کرمان، ساکت الهامی پس از پیروزی ۳ بر صفر تیمش مقابل فولاد خوزستان که سومین پیروزی پیاپی این تیم در لیگ بود در نشست خبری اظهار کرد: قبل از هر چیزی افتتاح ورزشگاه شهدای رفسنجان را به عنوان ورزشگاه خوب و مدرن به مجموعه مس تبریک می‌گویم و خوشحالم توسط ما افتتاح شد و از هواداران تشکر می‌کنم به خصوص حضور بانوان که اولین بار بود جو ورزشگاه با حضور آن‌ها عالی بود. از روزی که به رفسنجان آمده بودم چنین جوی را ندیده بودم.

او افزود: به گروه داوری هم خسته نباشید می‌گویم فوق‌العاده بودند. زمانی هم که با شمس آذر سه گل خوردیم، همین داور بود و تشکر کردم و امروز هم تشکر می‌کنم.

سرمربی مس رفسنجان در ادامه گفت: به تیم خودم خسته نباشید می‌گویم و از آن‌ها تشکر می‌کنم که شرمنده این هواداران نشدیم و از صدقه سری آن‌ها الان اینجا هستم. فولاد تیم بسیار خوبی است و در سه بازی گذشته دو بازی برنده شده بود اما ما هم واقعا فوتبال بسیار خوبی را بازی کردیم و از دقیقه یک به آن‌چه که فکر می‌کنم می‌خواستیم تا انتها ادامه بدهیم رسیدیم. فقط ۱۰ دقیقه در ابتدای نیمه اول ریتم واقعی نبود، نه این‌که بد باشیم، اما در نیمه دوم سراسر هجومی و با برنامه بازی کردیم.

وی درباره عملکرد بازیکنان رفسنجانی تیمش، گفت: به جز کریم‌زاده، اکبری هم خوب بازی کرد. فوتبال بومی وغیربومی نداریم ولی کریم‌زاده فوق‌العاده کار کرد و همین طور اکبری. همه بازیکنانم عالی نمره گرفتند. خیلی دوست داریم این روال صعودی را ادامه دهیم.

الهامی گفت: این برد را هم به هواداران به خصوص خانم‌ها تقدیم می‌کنیم که امروز آمدند، حالا مشخص شد که مربیان دیگر چرا از بانوان در ورزشگاه‌های دیگر تشکر می‌کردند زیرا جو خیلی خوب می‌شود. با تمام وجودم از رسانه‌ها هم تشکر می‌کنم چون پایم ایستادید و گفته بودم بعد از تعطیلات تیم خوبی خواهیم داشت.

سرمربی مس رفسنجان در مورد این که مهاجمان تیم باز هم فرصت‌سوزی کردند؟ عنوان کرد: تمام سعی‌مان این است که روز به روز بهتر شویم. قبول دارم خیلی فرصت داشتیم. در بازی با ذوب آهن همین شرایط بود. روز اول گفتیم با هم درستش می‌کنیم و رفته رفته تیم در خط حمله به هارمونی می‌رسد. استرس نداشتیم و باید کار کنیم. اصلاح ساختار دفاعی زمان‌بر نیست اما درست کردن خط حمله زمان‌بر و سخت‌ترین کار ممکن است. بازی با شمس آذر و نساجی گاف‌هایی دادیم و الان اگر این‌جا هستیم دست به دست هم دادیم و این برد را تقدیم همه مردم رفسنجان، اهالی رسانه و بانوان و همه هواداران و همچنین کل مجموعه مس می‌کنیم.

الهامی در مورد ورزشگاه جدید نیز گفت: از رئیس شرکت مس بابت ورزشگاه جدید تشکر می‌کنم زحمت زیادی کشیده شد البته برای ساخت این ورزشگاه خیلی‌ها زحمت کشیدند. از مربی قبلی تیم هم تشکر می‌کنم و حقش بود خودش در این ورزشگاه روی نیمکت بنشیند.

انتهای پیام




الهامی: اصلاح خط حمله سخت‌ترین کار ممکن است

منبع: ایـسنا
? الهامی: اصلاح خط حمله سخت‌ترین کار ممکن است