الحاق ۷۳ هکتار زمین به شهر بم در راستای نهضت ملی مسکن

نذیر کرمان/کرمان معاون عمرانی استاندار کرمان گفت: در راستای طرح نهضت ملی مسکن، ۷۳ هکتار زمین در فاز اول به محدوده شهرستان بم الحاق شده و باید آماده‌سازی و انجام و زمین‌ها در اختیار مردم قرار گیرد. سیدمصطفی آیت الله موسوی سوم آبان ماه در جلسه رفع موانع پروژه‌های نیمه تمام شهرستان بم اظهار کرد: […]

نذیر کرمان/کرمان معاون عمرانی استاندار کرمان گفت: در راستای طرح نهضت ملی مسکن، ۷۳ هکتار زمین در فاز اول به محدوده شهرستان بم الحاق شده و باید آماده‌سازی و انجام و زمین‌ها در اختیار مردم قرار گیرد.

سیدمصطفی آیت الله موسوی سوم آبان ماه در جلسه رفع موانع پروژه‌های نیمه تمام شهرستان بم اظهار کرد: در راستای طرح نهضت ملی مسکن، ۷۳ هکتار زمین در فاز اول به محدوده شهرستان بم الحاق شده و باید آماده‌سازی و انجام و زمین‌ها در اختیار مردم قرار گیرد.

وی افزود: امکان ساخت و ساز ۱۱۰۰ واحد وجود دارد و برای واحدای باقی مانده، بعد از طی مراحل الحاق زمین، مشکلی وجود نخواهد داشت.

موسوی در ادامه به آفت سوسک سرخرطومی حنایی اشاره کرد و افزود: مقرر شد که جهاد کشاورزی برای مبارزه با این آفت طرح ارائه دهد و از مجموعه ستاد بحران اعتباری برای آن در نظر گرفته شود.

معاون عمرانی استاندار کرمان در بخش دیگر سخنانش گفت: در سفر ریاست جمهوری به استان، ۵۰۰ میلیارد تومان برای بیمارستان ۲۰۲ تختخوابی تخصیص یافت و پیگیر هستیم بخش دیگر هم تزریق شود که موجب تسریع کار خواهد شد.

وی افزود: دولت این امکان را به وجود آورده که در بحث مولدسازی و تهاتر، دانشگاه علوم پزشکی بتواند از طریق املاک مازاد سرعت کار را بالا ببرد.

موسوی بیان کرد: یکی از پروژه‌یهای که بیش چند سال همچنان با مشکل مواجه است، پل ولایت بود و برای بر طرف شدن دغدغه مردم شهرداری طرح بهسازی را آغاز کرد و راه و  شهرسازی تایید کرد برای تکمیل این پروژه هزینه کنیم. بنابراین باید طرح کامل و به تهران ارسال شود تا منابع مالی آن تامین شود و طرح نهایی توسط مسئولان شهرستانی اجرایی شود.

انتهای پیام




الحاق ۷۳ هکتار زمین به شهر بم در راستای نهضت ملی مسکن

منبع: ایـسنا
? الحاق ۷۳ هکتار زمین به شهر بم در راستای نهضت ملی مسکن