التقاط، انحراف وفتنه سه مانع اهداف انقلابی

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: التقاط ،انحراف و فتنه سه عامل مانع خط انقلاب بوده اند. به گزارش فت فتو از کرمان، علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان  درخطبه های نمازجمعه امروز کرمان ضمن تبریک میلاد حضرت مسیح گفت: شهادت سفیر مجاهد جمهوری اسلامی در یمن و پیوستنش به برادران شهیدش را تسلیت […]

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: التقاط ،انحراف و فتنه سه عامل مانع خط انقلاب بوده اند.

به گزارش فت فتو از کرمان، علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان  درخطبه های نمازجمعه امروز کرمان ضمن تبریک میلاد حضرت مسیح گفت: شهادت سفیر مجاهد جمهوری اسلامی در یمن و پیوستنش به برادران شهیدش را تسلیت عرض می‌کنم.

او افزود: یکی از موارد تاثیر گذار در انقلاب اسلامی حماسه ۹ دی ماه است روزی که تجلی خشم انقلابی بر علیه فتنه و فتنه گر اتفاق افتاد.

حجت الاسلام علیدادی بیان کرد: تاریخ پیش روی ما است، باید جوانگرایی را در دستور کار قرار دهیم و باید به سمتی برویم که نسل جوان و تحصیل کرده را برای اداره کشور روی کار بیاوریم.

امام جمعه کرمان گفت: این ۳ جریان به جنگ انقلاب آمده اند این سه مورد همیشه با خط انقلاب و خدا مخالف بوده اند.

او با بیان ایکه یکی از این جریان‌ها التقاط است اظهار کرد: جریان دوم  جریان انحراف است و گاهی اوقات همین مورد آدم‌های بزرگی را به زمین زده است ۹ دی  ماه خط اصیل انقلاب با جریان فتنه است.

علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه خیلی حرکت بزرگی در ۹ دی اتفاق افتاده است افزود: مورد سوم فتنه است، این سه مورد همیشه در راه دین و دیانت ایستاده اند.

او گفت: امیدوارم با هوشیاری هر چه تمام‌تر در خنثی سازی فتنه همیشه هوشیار و بیدار باشیم.

امام جمعه کرمان همچنین اظهارکرد: مال و مقام و شهوت جنسی و تن پروری و هر چه که ریشه یابی می‌کنیم می‌بینیم بر میگردد به دنیا پرستی  وسخن یکی از ائمه ما است که ” دنیای حرام است که آدم را به فساد می‌کشاند”

او تصریح کرد: از علی بن ابیطالب نقل است که دنیا از آن آب بینی بز برای من کم ارزش‌تر است در نگاه قرآن واقعیت این است که هر کس می‌خواهد در آخرت چیزی داشته باشد باید در دنیا اقدام کند و هر کسی در دنیا چیزی را کاشت دیگر آخرت آن را درو می کند.
او گفت: در یک کلمه دنیای حرام را باید از زندگی خود حذف کنیم.

 نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان گفت: هم خودم و شما را به رعایت تقوای الهی دعوت می‌کنم امام علی فرمودند بندگان خدا پرهیزگار باشید و از خدا بترسید و در همان راهی که خدا می‌گوید حرکت کنید این خلاصه تقوا است .

علیدادی سلیمانی اظهار کرد: مصادیق فساد مصادیق متنوعی هستند، فساد به آتش میکشد نسل را، وقتی بعضی‌ها از خط پیغمبر روی گردوند آن وقت در زمین فساد می‌کنند فساد‌هایی که رهاورد آن نابودی انسان هااست.

انتهای پیام/ح




التقاط، انحراف وفتنه سه مانع اهداف انقلابی

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? التقاط، انحراف وفتنه سه مانع اهداف انقلابی