اقدام نابخردانه اتحادیه اروپا، تأثیری در برتری قدرت نظامی منطقه نخواهد داشت/ پارلمان اروپا گوش به فرمان آمریکاست

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: اقدام سیاسی و نابخردانه پارلمان اروپا، تأثیری در برتری قدرت نظامی منطقه نخواهد داشت. محمدمهدی زاهدی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری«فت فتو»؛ با اشاره به اقدام اتحادیه اروپا در قرار دادن سپاه پاسداران در لیست سازمان‌های تروریستی گفت: سپاه پاسداران همواره در خط مقدم […]

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: اقدام سیاسی و نابخردانه پارلمان اروپا، تأثیری در برتری قدرت نظامی منطقه نخواهد داشت.

محمدمهدی زاهدی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری«فت فتو»؛ با اشاره به اقدام اتحادیه اروپا در قرار دادن سپاه پاسداران در لیست سازمان‌های تروریستی گفت: سپاه پاسداران همواره در خط مقدم مبارزه با تروریسم در منطقه از جمله ‎داعش بوده است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اقدام سیاسی و نابخردانه پارلمان اروپا، تأثیری در نفوذ و برتری این قدرت نظامی منطقه نخواهد داشت و هر اقدامی علیه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران منافع غرب و هم‌پیمانان آنان را در منطقه تحت تاثیر قرار خواهد داد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ابراز کرد: اتحادیه اروپا تصمیم گیرنده نیست؛ آمریکا در این زمینه فشار آورده است و اتحادیه اروپا با این اقدام نشان داد که علی‌رغم هیاهو، عاملی از استکبار و گوش به فرمان آمریکایی‌ها است.

وی با تأکید بر اینکه تصمیمی که اتحادیه اروپا گرفته است از نظرحقوقی اشکال جدی دارد، عنوان کرد: سازمان ملل متحد دارای قوانین و مقررات است و ارتش و نیروی نظامی هیچ کشور را نمی‌شود، تحریم کرد و سپاه پاسداران جزو نیروهای مسلح ماست و در قانون اساسی به رسمیت شناخته شده است، بنابراین این اقدام از نظر حقوقی اشکال جدی دارد.

زاهدی با بیان اینکه اگر سپاه پاسداران و به ویژه سپاه قدس نبود، امروز تروریسم داعش در کشورهای اروپایی نفوذ کرده بود، تصریح کرد: سپاه، به فرماندهی میدان سردار سلیمانی، مبارزه با تروریسم و به‌ویژه، مبارزه با داعش را در منطقه اولویت قرار داد و آنها را نابود کرد؛ چگونه می شود اتحادیه اروپا چشمش را ببندد و نیروی مسلحی که علیه تروریسم فعالیت می‌کند را به عنوان تروریست تلقی کنند؟ این اقدام، علامت سوال بزرگ است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی افزود: ما هزینه داده‌ایم و می‌دهیم؛ اما دشمنان با کمال وقاحت به جای حمایت، تصمیمات نابخردانه‌ای را اتخاذ می‌کنند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: دشمن بداند با این تصمیمات خارج از عرف، عقل و غیر قانونی نمی‌تواند بر ملت مستقل آزادی‌خواه ایران، فشار وارد کند.

انتهای خبر/م




اقدام نابخردانه اتحادیه اروپا، تأثیری در برتری قدرت نظامی منطقه نخواهد داشت/ پارلمان اروپا گوش به فرمان آمریکاست

منبع:آرمـان
? اقدام نابخردانه اتحادیه اروپا، تأثیری در برتری قدرت نظامی منطقه نخواهد داشت/ پارلمان اروپا گوش به فرمان آمریکاست