اقدام فوری برای رفع آلایندگی مجتمع مس خاتون‌آباد صورت گیرد

نذیر کرمان/کرمان معاون قوه قضائیه گفت: حفظ و حراست از محیط زیست از اهمیت بالایی برخوردار است و باید اقدامات فوری در زمینه رفع آلایندگی مجتمع مس خاتون‌آباد در شهربابک صورت گیرد. حسن بابایی ۱۰ آبان‌ماه در جریان سفر به شهرستان شهربابک ضمن بازدید از مجتمع مس خاتون‌آباد در جلسه‌ای با حضور امام جمعه، رئیس […]

نذیر کرمان/کرمان معاون قوه قضائیه گفت: حفظ و حراست از محیط زیست از اهمیت بالایی برخوردار است و باید اقدامات فوری در زمینه رفع آلایندگی مجتمع مس خاتون‌آباد در شهربابک صورت گیرد.

حسن بابایی ۱۰ آبان‌ماه در جریان سفر به شهرستان شهربابک ضمن بازدید از مجتمع مس خاتون‌آباد در جلسه‌ای با حضور امام جمعه، رئیس دادگستری و سایر مقامات محلی با اشاره به شعار سال بیان کرد: رسالت ویژه قوه قضائیه حمایت از تولید، صنعت و اشتغال است.

وی افزود: به منظور رشد تولید می‌بایست شورای اقتصادی شهرستان با همکاری رئیس دادگستری و دادستان تشکیل شود تا پس از بررسی و دسته‌بندی، اهم مسائل و مشکلات را جهت حل و فصل به شورای عالی اقتصادی قوه قضائیه اعلام نمایند.

معاون قوه قضائیه اظهار کرد: حفظ و حراست از محیط زیست از اهمیت بالایی برخوردار است و باید اقدامات فوری در زمینه رفع آلایندگی مجتمع مس خاتون‌آباد صورت گیرد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در خاتمه پس از بررسی مسائل و ابهامات مرز سیاسی و ثبتی شهرستان شهربابک با شهرستان‌های مجاور ضمن اتخاذ تصمیماتی تاکید کرد: به منظور تسریع در امر حدنگاری و صدور اسناد مالکیت به ویژه اراضی کشاورزی، کارگروه ویژه‌ای با حضور متولیان حوزه زمین تشکیل شود.

عفو زندانیانی که اصلاح شده‌اند، پیگیری شود

به گزارش نذیر کرمان، رئیس سازمان ثبت اسناد و نماینده ویژه قوه قضائیه در ادامه سفر یک روزه به شهرستان شهربابک از ندامتگاه شهربابک بازدید و با مددجویان گفتگو کرد.

وی با هدف بررسی مسائل زندانیان به اتفاق مقامات قضایی و انتظامی از بخش‌های مختلف زندان شهرستان شهربابک بازدید به عمل آورد.

بابایی پس از دریافت گزارش وضعیت پرونده و اشتغال مددجویان تصریح کرد: مسئولان شهرستان جهت اشتغال زندانیان پس از پایان دوره محکومیت همکاری کنند.

وی افزود: فراهم بودن زمینه اشتغال زندانیان پس از آزادی، نقش بسزایی در بازپروری و اصلاح این افراد دارد.

نماینده ویژه قوه قضائیه در خاتمه تاکید کرد: به برکت سفر رئیس قوه قضائیه به استان کرمان، پیگیری عفو زندانیانی که اصلاح شده‌اند در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام




اقدام فوری برای رفع آلایندگی مجتمع مس خاتون‌آباد صورت گیرد

منبع: ایـسنا
? اقدام فوری برای رفع آلایندگی مجتمع مس خاتون‌آباد صورت گیرد