اقدام به تامین پرتقال والنسیای استان کرمان

در ستاد تنظیم بازار استان کرمان مصوب شد تا چند روز آینده نسبت به تامین پرتقال اقدام شود. به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کرمان، سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمان گفت: جدول توزیع گوشت مرغ شهرستانی به تناسب جمعیت داریم و این جدول مصوب کارگروه های اقدام و تنظیم بازار استان است و همه فرمانداران، تولیدکنندگان […]

در ستاد تنظیم بازار استان کرمان مصوب شد تا چند روز آینده نسبت به تامین پرتقال اقدام شود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کرمان، سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمان گفت: جدول توزیع گوشت مرغ شهرستانی به تناسب جمعیت داریم و این جدول مصوب کارگروه های اقدام و تنظیم بازار استان است و همه فرمانداران، تولیدکنندگان و دستگاهها ملزم به گردن نهادن به این جدول هستند.

حسین مهرابی با بیان اینکه مصوب شود که سازمان جهادکشاورزی نظارت بر توزیع اینترنتی انجام دهد گفت: از هفتم اسفند تا پایان سال کمیته های که تفویض قیمت گذاری داشتند مجاز به تغییر هیچ قیمتی نیستند.

وی گفت : جدول توزیع گوشت مرغ شهرستانی به تناسب جمعیت داریم و این جدول مصوب کارگروه های اقدام و تنظیم بازار استان است و همه فرمانداران، تولیدکنندگان و دستگاه ها ملزم به گردن نهادن به این جدول هستند و اگر کسی اعداد مندرج در این جدول را مطابق توزیع آن روز نخواست اعلام کند تا به چرخه توزیع فردا برگردد و نهایتا سازمان پشتیبانی امور دام آن را خریداری و منجمد می کند.

ابوالقاسمی رییس اداره بازرگانی سازمان صمت هم گفت:نسبت به تامین پرتقال والنسیای در چند روز اینده اقدام شود و در مورد تامین کالاهای اساسی مثل: برنج، شکر و مرغ نیز شرکت غله و دستگاههای مرتبط موظف شدند در چند روز اینده میزان مورد نیاز مردم استان را تامین و ذخیره سازی کنند.




اقدام به تامین پرتقال والنسیای استان کرمان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? اقدام به تامین پرتقال والنسیای استان کرمان