اقدام اتحادیه اروپا نشان از کینه عمیق دشمنان اسلام از سپاه دارد/ سپاه پاسداران بازوی پرتوان ملت است

عضو فقهای شورای نگهبان گفت: اقدام اتحادیه اروپا نشان از کینه عمیق دشمنان اسلام از سپاه دارد. آیت الله سید احمد خاتمی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری «فت فتو»؛ گفت: اقدام اتحادیه اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست سازمان‌های تروریستی، نشان از کینه عمیق دشمنان اسلام از این نهاد […]

عضو فقهای شورای نگهبان گفت: اقدام اتحادیه اروپا نشان از کینه عمیق دشمنان اسلام از سپاه دارد.

آیت الله سید احمد خاتمی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری «فت فتو»؛ گفت: اقدام اتحادیه اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست سازمان‌های تروریستی، نشان از کینه عمیق دشمنان اسلام از این نهاد دارد.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ابتدا، بازوی پر توان این ملت بوده، است و خواهد بود.

عضو فقهای شورای نگهبان ابراز کرد: عمق خواسته این شیاطین این است که اینان ملت ایران را تروریست می‌دانند و می‌خواهند ذره‌ ذره به این ملت آسیب برسانند.

وی با اشاره به آیه ۲۱۷ سوره بقره خاطر نشان کرد: این اقدامات دشمنان هدف و حلقه‌ای از یک زنجیره است و ملت بزرگ ما می‌دانند که این اقدامات، گام‌هایی است که دشمنان یکی پس از دیگری برمی‌دارند و به یاری خدا شکسته خورده بودند، هستند و خواهند بود.

انتهای خبر/م




اقدام اتحادیه اروپا نشان از کینه عمیق دشمنان اسلام از سپاه دارد/ سپاه پاسداران بازوی پرتوان ملت است

منبع:آرمـان
? اقدام اتحادیه اروپا نشان از کینه عمیق دشمنان اسلام از سپاه دارد/ سپاه پاسداران بازوی پرتوان ملت است