اقدامات منافقین اکنون به تبلیغات رسانه‌ای محدود شده است

نماینده مجلس پنج شهرستان جنوبی استان کرمان منافقین را مزدوران اجنبی خواند و خاطرنشان کرد: اقدامات منافقین در حال حاضر به تبلیغات فضای‌مجازی و رسانه‌ای محدود شده است. منصور شکرالهی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری«نذیر کرمان» گفت: تاریخ انقلاب پر است از فراز و نشیب و افرادی که مردود و قبول شدند. […]

نماینده مجلس پنج شهرستان جنوبی استان کرمان منافقین را مزدوران اجنبی خواند و خاطرنشان کرد: اقدامات منافقین در حال حاضر به تبلیغات فضای‌مجازی و رسانه‌ای محدود شده است.

منصور شکرالهی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری«نذیر کرمان» گفت: تاریخ انقلاب پر است از فراز و نشیب و افرادی که مردود و قبول شدند.
 
نماینده مجلس پنج شهرستان جنوبی افزود: از همان روزهای نخست مخالفینی بر سر راه مردم قرار گرفتند و کار به جایی رسید که حتی با دشمنان ایران زمین نیز دست در دست گذاشته تا خانه آبا و اجدادیشان را ویران سازند. با گذشت چندین سال هنوز جنایت‌ها و خسارات جانی و مالی که مجاهدین خلق به مردم زدند از یادها پاک نشده است.
 
شکراللهی عنوان کرد: منافقین مزدوران اجنبی هستندکه هدفشان نابودی کشور ایران است ولی موفق نشدند.
 
وی اظهار کرد: برنامه‌ریزی منافقین این بود که جمهوری اسلامی در نخستین روزهای پس از پیروزی انقلاب سرنگون شود و برای تحقق این هدف نیز هر آنچه در توان داشتند، چه در دوران فعالیت آزادانه در داخل کشور و چه پس از فرار به سمت آغوش دشمنان ملت به میدان آوردند اما نه تنها ذره‌ای موفق نشدند بلکه به برکت تدابیر امام راحل(ره)، کشور بحران‌زده و آسیب‌پذیر ایران پس از دو سال دارای ساختار سیاسی سازمان‌یافته، قانون اساسی، دولت، مجلس و دستگاه‌قضایی منسجم شد.
 
 
شکراللهی با اشاره به اینکه عملیات فروغ جاویدان، تکمیل‌کننده برنامه صدام برای تجاوز گسترده به مرزهای سرزمینی ایران اسلامی بود، متذکر شد: طرح رزم دفاع متحرک که استراتژی جنگی حزب بعث در سال‌های پایانی جنگ بود، اساساً با این هدف برنامه‌ریزی و اجرایی شد که پیروزی‌های غرورانگیز رزمندگان اسلام را در محورهای جنوب، میانی و غرب تحت تأثیر قراردهد و برگ برنده‌های جمهوری اسلامی را در مناطق عملیاتی غیرفعال سازد.
 
 
شکراللهی منافقین را مزدوران اجنبی خواند و خاطرنشان کرد: اقدامات منافقین در حال حاضر به تبلیغات فضای‌مجازی و رسانه‌ای محدود شده وتوصیه من به مردم به ویژه قشر جوان این است که هر تبلیغی در فضای‌مجازی را جدی نگیرند وآگاهانه اقدام کنند تا در دام منافقین نیفتند.

انتهای خبر/ م.ق




اقدامات منافقین اکنون به تبلیغات رسانه‌ای محدود شده است

منبع:آرمـان
? اقدامات منافقین اکنون به تبلیغات رسانه‌ای محدود شده است