اقدامات انجام شده در بخش گاز و آبفا راور

فرماندار راور اقدامات انجام شده در بخش‌های گاز و آبفا را در شش ماه اخیر شرح داد.   به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان؛  رضا عباسی فرماندار راور گفت: در حوزه اقدامات زیرساختی در قسمت گاز شهرستان، ١۵٠٣٠ مورد اشتراک پذیری صورت گرفته است. رضا عباسی در ادامه بیان کرد: ١١٠٧۶ مورد توسعه انشعاب، […]

فرماندار راور اقدامات انجام شده در بخش‌های گاز و آبفا را در شش ماه اخیر شرح داد.

 

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان؛  رضا عباسی فرماندار راور گفت: در حوزه اقدامات زیرساختی در قسمت گاز شهرستان، ١۵٠٣٠ مورد اشتراک پذیری صورت گرفته است.

رضا عباسی در ادامه بیان کرد: ١١٠٧۶ مورد توسعه انشعاب، ۶۵۷ مورد توسعه شبکه که نسبت به مقایسه اقدامات دو ساله این دولت نسبت به گذشته در اشتراک‌پذیری هفت درصد و در توسعه انشعاب پنج درصد و در توسعه شبکه ۱۵ درصد افزایش رشد داشته‌ایم.

عباسی افزود: در حوزه آب و فاضلاب در اقدامات دو ساله دولت حفر چاه‌ها و تجهیز چاه‌هاو توسعه خط انتقال به طول ۱۵ کیلومتر و توسعه شبکه داخلی به طول ۱۰ کیلومتر و بازسازی شبکه به طول ۱۵ کیلومتر انجام گردیده است.

او ادامه داد: همچنین ساخت مخزن بتنی و مبلغ و خرید و نصب تانکر ثابت ۲۰ هزار متر مکعب، اجرای خط برق سه کیلومتری، لایه‌روبی قنات‌ها تعداد پنج رشته، بهسازی چشمه‌ها که مجموعاً ۲۱۵ هزار میلیارد ریال در این موارد هزینه شده است که بخشی از اقدامات آبفا در شهرستان راور بوده است.

رضا عباسی گفت: در دو ساله اخیر و در اعتبارات سرمایه‌ای برق شهرستان راور قریب به ۳۸۰ میلیارد ریال و در اعتبارات عمرانی برق بیش از ۵۵ میلیارد ریال هزینه کرده است.

انتهای خبر/کمساری

اقدامات انجام شده در بخش گاز و آبفا راور

منبع:آرمـان
? اقدامات انجام شده در بخش گاز و آبفا راور