اقدامات اغتشاشگران از سوی دشمنان و استکبار جهانی هدایت می شود/ ملت ایران هیچگاه پشت رهبری و نظام را خالی نمی کند

مجتبی عرب گفت: مردم ایران، نظام خود را دوست دارند و هیچ زمان حاضر نیستند پشت مقام معظم رهبری و نظام خود را خالی کنند. مجتبی عرب در گفتگو با فت فتو؛ با اشاره به اغتشاشات و اتفاقات در سطح کشور و با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران، کشوری نیست که با این اتفاقات، […]

مجتبی عرب گفت: مردم ایران، نظام خود را دوست دارند و هیچ زمان حاضر نیستند پشت مقام معظم رهبری و نظام خود را خالی کنند.

مجتبی عرب در گفتگو با فت فتو؛ با اشاره به اغتشاشات و اتفاقات در سطح کشور و با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران، کشوری نیست که با این اتفاقات، مشکلی برای ایران به وجود آید، گفت: بیش از چهل سال است که ملت ما با سخت ترین تحریم ها مواجه است و مردم ما توانسته اند در این شرایط مقاومت کنند و به خاطر نظام و رهبری شرایط را تحمل کرده اند.

 مربی تیم ملی کیوکشین IFK جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: افرادی که نسبت به مسئله ای اعتراض دارند، می توانند به جای تخریب اموال عمومی، اعتراض خود را به صورت مسالمت آمیز از طریق دستگاه های مربوطه بیان کنند.

وی با بیان اینکه اقدامات و اغتشاشات صورت گرفته، کار مردم ایران نیست، عنوان کرد: این کارها از سوی دشمنان و استکبار جهانی که سالیان است با جمهوری اسلامی ایران و آرمان های کشور، مشکل دارند، سرچشمه می گیرد و برخی از جوانان ناخواسته در دام این افراد می افتند و دچار هیجات و احساسات لحظه ای می شوند.

عرب تصریح کرد: مردم ایران، نظام خود را دوست دارند و هیچ زمان حاضر نیستند پشت مقام معظم رهبری و نظام خود را خالی کنند.

 مربی تیم ملی کیوکشین IFK جمهوری اسلامی ایران ضمن اشاره به اقدام برخی از سلبریتی ها در اتفاقات اخیر خاطر نشان کرد: سلبریتی ها اعم از ورزشکاران و هنرمندان الگوی جامعه هستند و قطعا همه مردم، هنرمندان، ورزشکاران و هنرمندان را به این جا رسانده اند؛ بنابراین ورزشکاران و هنرمندان باید وظیفه خود را نسبت به انقلاب و نظام ادا کنند.

انتهای پیام/م




اقدامات اغتشاشگران از سوی دشمنان و استکبار جهانی هدایت می شود/ ملت ایران هیچگاه پشت رهبری و نظام را خالی نمی کند

منبع:آرمـان
? اقدامات اغتشاشگران از سوی دشمنان و استکبار جهانی هدایت می شود/ ملت ایران هیچگاه پشت رهبری و نظام را خالی نمی کند